onsdag 13 september 2017

Det gäller att inte tappa sugen eller lusten, men

I dag var jag över en sväng hos grannen rakt över
gården. Men först innan det ,var min frissa här och fixade mitt hår. Det är så skönt att hon kommer hem till mig, det bliver så långt att förklara varför, men jag är jättenöjd. Det blev en ny Hajan kan jag tala om. Det blev en hel sopskyffel full med hår som vanligt. Men glömde att fota den, som jag brukar.


 
Hon skulle fixa schampo till mig också, men det får
jag lite senare. Jag skulle ju gå till grannen , jag blev
serverad Skinksnittsel på potatisbädd, mycket gott.
Vi hade mycket att ventilera, USA är ju alltid med på tapeten. I dag klämde vi in Påvens utlåtande också.

Vi klämde in en var sin Budapestbakelse också ,tänk
vad man får plats med mycket.

För att inte glömma vår regering, skönt att man
har blivit så gammal, att man fattar det är ingen ide
att undra över saker och ting. Nu har inte polisen tid
att utreda varken Våldtäkter eller regelrätta mord.

Ha,ha nu är Transportstyrelsens affärer ända sen förra regeringen. Visst verkar det rörigt.
Oh jag följer Idol tävlingen också, jag beundrar dessa ungdomar, ovanligt många bra i år.
Tänk att stå där och ta emot Jurins utlåtande, det
skulle inte jag klara.

 
Har gjort en liten hyllning också i kväll till min dotter
som fyller år i morgon. Det är en toppentjej som
har många strängar på sin lyra. Nu är det ju så
här att det finns ingen som har så fina barn som jag.
Jaa, det skall väl vara barnbarnen då¨, och
barnbarns barnen då.  Vi är bäst är klart, natti,natti.


 

3 kommentarer:

  1. Skönt att vara nyklippt. Det lät gott din rätt som du fick idag när du var bortbjuden. Tack, tack för dina fina ord :)
    Kramis på dig.

    SvaraRadera
  2. Så bra att frissan kommer hem till dig :)
    klart att man tycker ens egna barn och barnbarn ... och barnbarnsbarn är bäst - så tycker jag om mina också :)
    Ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej - Jag fick håret klippt igår, torsdag.
    Känns skönt och ser faktiskt ganska hyfsat ut.
    Jobbade på "min" loppis; kul som alltid.
    Varmt och fuktigt väder här, gör att man blir slö.
    Dessutom, när man är född med en latmask i ryggen, blir det
    inte mycket gjort. :)

    Ruth i Virginia

    SvaraRadera