lördag 26 augusti 2017

Vad bliver det till middag i dag ? Vi tager Hamburgare

 
Tittade länge i morse in i frysen, vad tusan tager jag i dag till lunch.Det blev Hamburgare ,( det här skriveriet kommer att strula , har redan börjat om 2 ggr med
detta inlägg.)   Köpte ju färdigfrysta från Coop, tog fram så jag kan festa lite i kväll också.
Sen har jag tagit fram djupfrysta jordgubbar.
Jäklar så stora de var, men man kan ju skiva.
Jag skall slänga ihop lite muffins också. I morgon på Söndag kommer Spanjorerna och kollar hur jag har det. De ringde nyss och berättade att planet går,11,15 från Spanien och framme vid 15,00 vid Skafsta. Det skall bliva skönt att få titta på
dessa pepparkaksgubbar på nära håll.
 
 
  
Så underbart det var i går från Göteborg , vi fick ju
Silver inte dåligt. Åh vad jag tyckte det var underbart. Emellan varven var jag hos Fångarna på
fortet. Det är ju inte klokt vilka saker de råkar ut för.Konstigt att aldrig någon fått släppa livet till.
Men det är roligt att titta på, när man själv slipper att leta efter lappar som sitter på ormar och skorpioner.

Medan mina anhöriga är uppe och flyger stekte jag
mina Hamburgare, och så har jag gjort en plåt med muffins Det är ju 12 per plåt och jordgubbar.
Vad skall hon titta på i kväll då?
>Jag skall se "klassfesten " på fyran , det lät lite
roligt och glatt. Det är första gången jag sviker Ettan,
men det var ju så in i nordens många lag, i det nya.
Som Karolina  Klyft fixat ihop. Vi får se. Jag kan ju
ändra mig, Trevlig kväll önskar Hajan.
Välkommen hem till oss vanligt hudfärgade släktingar.
 



4 kommentarer:

Maria sa...

Hejsan!
Låter som en bra måltid med hamburgare, jag har ätit stekt potatis, morötter, ägg och korv och nu kaffe å jordgubbsglass. Skall också kika på klassfesten hoppas det blir roligt. Måste få skratta lite när man sitter här i sin ensamhet. Du får ha en finfin kväll önskar Maria
Kramkram

Mamma C sa...

Ska se om jag vi kollar på detta program också. Vi syns i morgon, och här åt vi hämtmat idag.
Kramis

Anki sa...

Mums ... hamburgare är gott ... och jordgubbar också!
Jag tittade på dressyrtävlingarna på e.m. och så Speedway GP på kvällen.
Ha en fin söndag!
Kram

roth phallyka sa...

Du får ha en finfin kväll önskar Maria



หีฟิต