tisdag 22 augusti 2017

Det är inte klokt, någon har snott en hel dag för mig!!

Är det kväller redan ? Nej men svarta moln, och
titta en regnbåge. Bilden blev rätt bra ändå, tycker jag.
I går blev det snabbmat, Ost Schnitzel . Men den var
inget att rekommendera. Det skulle vara Bearnice sås, men tyvärr inget gott. Det är bättre när man själv fixar till maten. (eget beröm luktar illa).
Som ni ser är jag uppe före tuppen i dag, jättehungrig, har sovit jättedåligt. Nej ingen värk
men hungrig.  Så nu har jag nykokt kaffe och 2 Falu
knäckebröds skivor med Prästost på, mums så gott.

Jag såg Carina Bergs program i går, hon är inte dålig,
i går arbetade hon som fönsterputsare, fy tusan
att hon bara tordes. Hon arbetade som Könshårs-
borttagare med. Braziljanskor vill bliva putsade där.
Det började ju inte förrän kl 21,00 på femman.
Då hade jag hunnit med ettans mat program, med Blohm tja det
kan väl bliva bättre. På Fyran var det ju idol, det var
som vanligt. mer säger jag inte.
Gamlingar skall inte tycka över huvud taget , säger jag. Därför önskar jag just nu  en riktigt

Skall försöka att slumra ett litet tag , innan dagen gryr på riktigt. Så kanske jag tycker till igen.

2 kommentarer:

  1. Nä färdigrätter brukar inte vara någon höjdare tyvärr...då lät din frukost godare :)
    Jag gillar Edward så jag var bänkad vid tv:n igår! Lite rörigt program dock, kanske blir det bättre framöver.
    Veckan rullar på, regn idag och jag borde städa...
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  2. Brukar smaka skit färdigt från frysdisken. Här blir det inte mörk fören kl 21.00 men vi har inte skitväder heller 😉.
    Nu ska vi till stranden.
    Puss o kram

    SvaraRadera