torsdag 24 augusti 2017

Det är förunderligt , det har gått troll i Bollkryss

Jag skulle kunna skratta ihjäl mig, men tyvärr jag
bliver så förbannad och ledsen.
Mina varor kom ju kl 10,30 det är inget fel, Men
jösses skall man inte kunna få ett Bollkryss. 99;-
kostar denna. Och det tycker jag den är värd.
Tårtpapper för de inte heller, det är väl bara vi
gamla käringar som tycker det är både bra och trevligt.
Det största arket är 28 cm/runt. På en mörk duk
är det jättesnyggt när man dukar och tar dem som
ett tallriksunderlägg. Jag tycker sådant är roligt.
Om detta tycker jag så här, jag får väl skita i detta.
Förra gången hade jag virkade dukar under det gick bra också.
Vet Ni vad jag gjort i dag, jag har tvättat mina fönster igen, efter dessa skräpgubbar som var här
i början på den här månaden, bara i vardagsrummet.
Min son skulle ju hjälpa mig när han kommer hem, men nu slipper han. Han skall ju åka och köpa blommor. Nu skall jag steka Raggmunk, måste taga hand om gammal potatis. Det bliver gott, jag har så fina lingon också.  det måste ju bli lite TV-snack
också. i kväll bliver det Landgång och Arvinge okänd.
Nu har jag inget mer att berätta.
 
Men det bliver ju en dag i morgon med,då kommer jag igen.
 
 
.Från HAJAN.

3 kommentarer:

  1. Jag har en massa gamla virkade dukar som jag sällan använder, vilken bra idé att ha dem som tallriksunderlägg vid middagar! Den idén stjäl jag av dig Hajan!

    SvaraRadera
  2. Snyggt med virkat under tallrikarna också. Raggmunk är gott, det var ett tag sedan vi hade.
    Puss o kram

    SvaraRadera
  3. Du får nog lån mina kossor inte för att dom är mina heller jag fotograferade dom utan att fråga också ,kramen Nette

    SvaraRadera