tisdag 25 juli 2017

Underbara Babsan, Siv och Annlouise , ni var bäst

 
 
 
Jag brukar ju ventilera Tv programmen. Vill nog gärna göra
så även i dag. Det var verkligen drag under galoscherna i går.
 
Det var dessa tre tjejer som tog hem potten i går.
Det var faktiskt så jag nästan släppte en liten tår
i går kväll.  Tänk så många gånger dessa tre damer
har fängslat oss med sin sång. De är ju kring
 80 år
alla tre.


Per Andersson och Linus Wahlgren, håller ju på
med The Rock of Mormon, de var ju lite dubbelbottnat tyckte jag. Det bästa med det uppträdandet var ju när ALLA I PUBLIKEN  sjöng
Ovan där, att de törs, men nu för tiden får man visst göra hur som helst. Med både Gud och inte minst
angående sex, allt verkar tillåtet.


Tack vare dessa tre ladys så blev, det en kväll att minnas från Liseberg.

3 kommentarer:

Mamma C sa...

Såg inte hela programmet, men det var go i det igår.
Kram

Anki sa...

Då fick du en härlig tv- kväll!
Ha en ny fin dag!

Polargrevinnan sa...

Jag håller med dig. Riktiga toppentjejer.
Det ska vara gamla låtar .......
Så klart är det många fina och duktiga som inte har så många år på nacken.
Jag satt mig en stund vid datorn. Måste vila benen. Jag har stått och
stekt pannbiffar gjorda på hjortkök. Vi köper av en jägare ute på Ängsö.
Sonen med fru kommer på besök.
Nu ska jag äta lunch och lyssna på sommar.
Ha det bra.
Kram Viola