måndag 17 juli 2017

Så har vi Måndagen, och vilken måndag

Kära nån då, här händer det saker skall jag tala om. Jaa mina tentaklar har väl varit emot något jag inte skall vara på. Min spökmaskin ( datan )sätter igång självt, förra
helgen satt jag och såg på TV , skulle in och sätta
igång datan, för bloggskrivning. Ha,ha då stod det
stäng inte av, viktigt att den skulle vara på.
Jag förstår inget, jag kanske gör saker som jag inte
kommer ihåg?? Hur skall detta bliva när min mäster
expert på data, åker söder ut uj,uj. Jag har Window 11, jag har ringt min måg så de kommer innan dom åker till Spanien.
Visst har jag blivit gammal, men, men
Jag har ju redan glömt en del ortsnamn, jo efter ett par timmar kommer namnet, men det så dags då.

Nu håller jag på med min Garderob , så mycket som jag inte använder " ni vet ". Hade nu 2 tomkartonger
som jag kunde ta till detta. Men här jag provat
Långbyxor nu i nästan 2 timmar. Har tydligen samma STORLEK som för 10 år sen. Så nu måste jag välja vilka skall jag kasta ? skall jag behålla ,vilken dilemma . Som en tjurig
unge som inte vill släppa taget..


Får sätta mig ett tag och fundera, hur jag skall göra?
Ole Dole doff, gjorde man ju förr. Överdelarna var inte så svårt för det har jag skaffat nytt och pösigt som
passar en 90 åring. Det har jag slängt massor av de gamla trasorna..


Nej nu bryr jag mig inte längre, jag utgår ifrån
detta. Nu skall jag äta, i dag bliver det Kålpudding
till middag, i kväll till Lotta på Liseberg tager jag mig en kopp kaffe och en god glass till. Njut av vädret
för här är det jättefint, jaa halv storm blåser det
men det får vi väl tåla.
Hälsar en stressad HAJAN.

3 kommentarer:

  1. Blev det något slängt eller har allt hängts in i garderoben igen 😉.
    Ha en bra dag💕

    SvaraRadera
  2. Blev det något slängt eller har allt hängts in i garderoben igen 😉.
    Ha en bra dag💕

    SvaraRadera
  3. Nu blev det dubbla komentarer igen från mobilen. Vi kommer i helgen och fixar datorn. Puss

    SvaraRadera