tisdag 11 juli 2017

Oj vilken kväll Sanna , toppenbetyg

Vilken kväll Sanna, och vilka underbara gäster.
Satt bara och njöt hela tiden, försökte att sjunga med, ha,ha det går inte längre.
 Det låter värre än något. Allsången i kväll var ju toppem-Björn Skifs fick en underbar hyllning för sin 70 årsdag.Han blev verkligen rörd till tprar.
Var tvungen att få in dessa bilder, de andra gästerna
får vara med en annan gång. för nu är den här
bloggerskan väldigt trött.
Så nu är det dags att släcka lampan, och säga natti,natti.
från Hajans skrivhörna.

 

4 kommentarer:

Anki sa...

Missade programmet - får kolla på Play :) Björn Skifs är en stor idol ... han är såå bra!
Husen - ja, det var 2013 jag hade dem - tänk så fort åren går!
Tack för alla fina kommentarer hos mig!
Ha en fin dag!

Nette Cecilia sa...

Tack för din kommentar hos mig ,stommen är köpt på Claes Olson .Regn hos oss igår också men idag ska det bli uppehåll.Fint program igår på skansen ,kramen Nette

Mamma C sa...

Ja, det var ett toppenpogram igår. En massa bra artister och sång.
Kram

Tummelisa sa...

Bra allsångsprogram igår. Tycker mycket om Björn Skifs. Han är lika gammal som min "gubbe".
Sedan tittar vi på Morden i Midsomer, det ser vi fram emot varje sommar. Ja, min gubbe brukar somna....
Dagarna bara går, tycker inte att jag gör något vettigt sedan jag blev pensionär. Vädret är omväxlande kan man säga. Men, det är skönt att inte behöva gå upp kl 04.30 på morgonen.
I augusti ska vi åka till Rhodos en vecka. Sedan ska vi faktiskt i början av september åka till USA, och hälsa på sonen med familj. De har nu bott där i snart tre år. Äntligen ska vi komma iväg, men min gubbe oroar sig för flygresan då han har en besvärlig skadad rygg efter en fallolycka på hans arbetsplats.
Men, han säger att han gör vad som helst för att få träffa sonen. Vi vet inte om han kan komma till Sverige denna sommar.
Ha det gott!
Kram Tummelisa