lördag 15 juli 2017

Mitt firande fortsätter i dag med, Grattis och vilken underbar kväll


Visst var det härligt hela tiden, en eloge både till SVT
och inte minst TV4a.
Det enda som inte stämde var min data. Window nr 11 kom in och förstörde allt. Det var ett arbete på gång som tog evigheter. Aldrig sett den bilden förut, på min skärm. Det stod att jag inte fick stänga av
den.  Jag hade heller inte satt igång detta. Jag satt ju
i andra längan av mitt enkla boende.

Den fick hålla på och mala ,ja vad gör man.
Väntar tills kvällen gjorde jag. och skriver därför lite i dag.Det var ju en sagolik kväll, och vilka artister
jättebra. Det hade varit ännu bättre om Uggla hade
haft med " Kung i Baren ".

Så bra han (hon) är Christer Lindarv.Kungen ville
visst inte se, men här kom ingen undan.
Har varit inne i dag på TV4 play, för att kanske hitta
något från i dag. Det var redan ,2000 personer
vid Solliden, vid 09.00 tiden.I dag dagen
efter.Så det finns fler lika tokiga som jag.

Jag fångades av prins Oscar som antagligen
extraknäcker i trädgården där. Så fort det går med
deras barn. Tänk om Malena Ernman kunde haft
med sin härlig, La Voix från 2009. Bara kände att den
skulle ha suttit fint. Nej jag klagar inte, allt var bra 
det skall ju passa alla åldrar.
Ett stort pluss för hela sändningen, så var det med det.

1 kommentar:

  1. Låter toppen att det blev en lyckad kväll vid tv:n. Ibland kan sådana där uppdateringar ta en evighet.
    Kramis på dig

    SvaraRadera