onsdag 7 juni 2017

Snälla Väderguden, så här menade jag inte det skulle bliva

Sade i går ,nu får det bliva någon ändring på vädret,
men i Jisse namn så här menade jag inte.
Kuling och halv-storm + regn.
Var uppe tidigt i morse som vanligt, trodde att någon
knackade på rutan (nej det var ju att taga i )
nej det var regn, JAA jag vet att vi behöver massor av den sorten. Tänk att bliva Bönhörd så snart.
Det är roligt att läsa min dotters blogg, där var det 16+ i havet, nu på morgonen. Det pallade man ju med, när man var
yngre. Men inte nu det är inget för gamla tanter
att bada i.

Nu tror Ni nog att jag skojar, men icke sa Nicke
solen försöker leta sig fram lite, nog är det
omväxlande väder vi har.
Eftersom jag varit uppe så länge redan, lägger jag mig ett tag och läser Svensk Damtidning, Som kom
vid femtiden i morse.
I dag bliver min lunch Spagetti det kommer att passa bra, det går ju fort också.



Smaklig måltid, jo jag tackar , det skall bliva "mums".

1 kommentar:

Mamma C sa...

All pasta är gott. Vi hade ju makaroner igår. Idag ska vi faktiskt äta ute igen med Tommys arbetskamrat och man. Här är det sol och ljumma vindar.
Kram på dig.