lördag 10 juni 2017

Rätt som det regnar , kommer det en skur , det räcker

 
Det har lovats Åska också, men det vill vi inte ha.
Tänk att det aldrig kan vara lagom, jag vill ha bra väder, för nu är det ju S O M M A R.
Försökte att fota molnen här, för det blev väldigt
mörkt ett tag. Men det blev inte bra med min kamera, men lånade dessa moln av Google.

Melodikrysset regnade bort det kan man lugnt
säga i varje fall i kväll.
 
 
Gry Forsell var genomsur nu, Magnus Uggla var ju inte
torr heller. Det är nog inte bara kul att vara artist, vädrets
makter rår ju ingen på.
 
 
 
 
Nu slutar jag men känner jag mig rätt så hörs vi nog lite i
 
  i morgon med  , kakan klar till kaffet när
barnen kommer på Söndag , de landar nu om en
halvtimme på Skavsta i Nyköping. Skall bara hem och sova lite först. Det är ju inget tvång med mig,
de behöver väl vila. ( lite lurendrej inte min tårta )
 

2 kommentarer:

  1. Ja, vilket skitväder vi kommit hem till. Det var rätt så mycket dimma igår kväll när vi körde bilen hemåt stan.
    Puss o kram

    SvaraRadera
  2. Nu har regnet kommit hitåt också .Rödhäggen är planterad så den är förädlad ,gillar den skarpt.Den vanliga vita häggen är nog den enda som växer vilt .Den blommar här på holmen nu där jag befinner mig inkommande vecka ,ha en fin söndag ,Nette

    SvaraRadera