onsdag 24 maj 2017

Morsdag lite för tidigt, men mums filibabba

 
 
 
 
 
 
Vilken trevlig överraskning, dotter och måg bjöd
på Lunchen i dag. Hamburgare med alla tillbehör,
till och med muggar med Coca Cola.
Det är klart man blev glad då, sen hade vi bara Havreflarn till kaffet efter denna lunch.
 Det var en trevlig stund, som gick alldeles för fort.

Allt var ju med, mugg med dricka i, vitlöks dipp
vid sidan om. Pommen  jättegod, det skulle jag velat
ha lite mer just nu.
Det ser ut som Hamburgaren räcker ut tungan,
men det gjorde den inte. Min dotter och måg  ville titta lite,De hade ju inte sett mina fina blommor
som kom här om dagen.
Den buketten börjar vara färdig blommad snart.


Men den får nog hänga med ett tag till, fortfarande
knoppar som inte slagit ut ännu.
Den 31 maj, sticker de iväg igen och bliver borta ett tag till i Spanien. Jag är nöjd i alla fall med min MORSDAG , i dag redan det är ju inte så noga. Nu skall jag i alla fall sätta mig och slöa
ett tag framför TVn. Vi hörs nog redan i morgon igen,
kram från mamma H.

1 kommentar:

Mamma C sa...

Tack själv för idag. Man blev megamätt på hamburgarna tycker jag. Så blir man alltid så törstig efter skräpmat också.
Ha en bra kväll.
Kram på dig.