fredag 28 april 2017

Nu har det snart dansats färdigt, jag håller på Jesper

L E T S   D A N C E 
 
Anja Persson och hennes "man " ligger väl bra
till, men jag har min favorit
 
 
Snart är det färdig dansat, det är faktiskt märkligt
så bra alla varit denna gång. Man får ju sina






favoriter, så är det bara. Jag har hållit mina tummar

för Jesper hela tiden. Det bliver det enda denna kväll,
nu är Hajan trött. Skulle skriva något om VALBORG
men det får vara. Det var jättefint, kram Hajan vi hörs i morgon.

 Men det är ju flera som är bra, men han var så jädrans odansant i början. Jäklar vad han jobbat.
 I morgon kommer dotter och måg hit, de lovade att köpa en matta att ha intill min säng. Det får inte bliva fler halkolyckor med mig , revbensbrott, och 2 ggr. benbrott, nu räcker det.






3 kommentarer:

Ann i Vilhelmina sa...

Ja här finns bara en för oss, annars blir dottern så arg. Ellen måste vinna annars får jag inte frid i detta hus i år heller. Tänk när Stenmark vann över Marie, vilket liv, än i dag. De är duktiga allihopa men Stina hon har charmen. Ja att ramla är inte lätt, min pappa gjorde ju det flera gånger och så ville han inte ringa oss och störa mitt i natten. Vad är det för matta du ska ha som du inte ska snubbla på?

Mamma C sa...

Många som är duktiga av dansarna som vanligt tycker jag. Att Stina åkte var väl väntat denna gång, men jag gillade henne.
Puss o kram

Anonym sa...

Bara ett HEJ, innan frukosten, sen blir det
3 timmar på "mitt" loppis. Det blir en het en i dag;
33C väntas till middagsdags. Alldeles på tok för varmt
för mej.

"Dancing with the Stars" är fortfarande på gg här. Favoriten
är en tjej som tog flera guldmedaljer i gymnastik i sista OS.
F.ö. är det hockey som gäller; match i kväll.

Ruth i Virignia