söndag 2 april 2017

En trevlig helg denna vecka, tur i dag med

Nu har släkten varit här både Lördag och Söndag.
Visste att min son skulle komma i dag, Tog inga foton när han var här, men hade detta från Bröllopet i somras. Det är jag och mitt barnbarn med också.

Vi hade Lax, ni tror väl inte jag kan laga något annat.
Vi hade ett par trevliga timmar tillsammans.
Sen skulle han ju in till parken och se IFK spela, vi är
väldiga patrioter för vårt lag.

Det var 2-0 länge till Norrköping, och jag tänkte på
poängen, så bra. Då fick Hammarby in ett mål alldeles vid
full tid. Men vi vann ju i alla fall.
På fredag och lördag kommer det främmande från Majorna i Göteborg, de sover inte här, utan ligger på¨Scandic Norr"
De skulle taga med kaffebröd, jag talade om att Kaffekoppar har vi här. Ha,ha det bliver nog Lax igen,
det bliver aldrig misslyckat heller. Det är ju inte så noga
huvudsaken är ju att vi kan träffas. De får taga det som det är, enkelt och skönt.
Nu skall den här madammen lägga sig, nu vill jag gå till
sängs. Det har varit en lång dag, Natti,natti

3 kommentarer:

Mamma C sa...

En fullspäckad helg för dig och likaså nästa när du får besök från Göteborg.
Puss o kram

Anonym sa...

Lax hade säkert varit gott men det var inget fel på kycklingen �� heller.
IFK vann och det var bra.
En sak till bara. Jag struntade i långkalsongerna och tur �� var väl det.
Ha dä bäst ✌ / Sonen

Ann i Vilhelmina sa...

Vad fina ni var på kortet. Ja min tjej blev upprörd när jag serverade fisk här om dagen, och det var inte lax! Hon älskar fisk och potatis.Ja Norrköping kan väl få vinna men Elfsborg är bäst. Ha det gott.