torsdag 30 mars 2017

Men i Jösse namn, vem var det där? KÄRA nån det var ju jag

I morse när jag kom från mitt sovrum mötte jag någon,
hej-hej sade jag, men oj det var ju jag själv och det var
ju spegelbilden på mig. Nyklippt och fin.  Nej jag skojar
förstås, men tänk vad lite renovering gör.
Det är ju lika bra att fortsätta under samma motto. Så
i dag tog jag mina fötter under mitt egna beskydd.
Så skönt och bra man kan ha det i alla fall. Jag gör ju
precis som jag vill, och lite får man ju leka. Jag har ju
livlig fantasi så jag låtsas jag är på SPA.
Nu har jag satt på potatis, för nu blev jag sugen
på Potatismos , med lite Bacon och Korv till, det duger bra.
I dag eljest firar jag min dotter och måg som har sin Bröllopsdag  32 år, inte dåligt.
 
Grattis på er Bröllopsdag......
I kväll går jag på Antikrundan som jag tycker är väldigt
givande, och så mycket man får lära sig.
Då hoppas jag att vi ses i höst igen, bland gamla antika
saker , där passar ju jag in också, ha det bra önskar Hajan.

3 kommentarer:

  1. Eva i Dalarna30 mars 2017 18:36

    Haha du måste vara en riktigt värdefull antik sak du Hajan.
    Jaså dottern och hennes make har varit gifta 32 år, undrar vad hon får för vacker blombukett då, hon får ju blommor varje torsdag ser jag på hennes blogg. Röda rosor blir det nog...

    SvaraRadera
  2. Tack fina lilla Mamsen, här blev det räkmacka när jag kom hem och en finbukett rosor. Vet inte vad vi ska kolla på dumburken ikväll.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  3. Lite egenvård skadar inte! Det har min katt fått så nu är det väl min tur snart...
    Ha en skön helg, ta hand om dig!
    Kram Titti

    SvaraRadera