lördag 11 mars 2017

Jösses Amalia, är bara klockan 03,00, morn,morn

 
Är lite trött, var ju på Lets Dance i går. trevligt och
roligt som vanligt. En del riktigt duktiga. Helenius fick nästan sin överman, eller överkvinna heter det nog.
Tilde De Paula  var ju jätteduktig, hon är ju verkligen
duktig när det gäller sådana här saker.

 
Efter bara en gång nu, kan man ju inte uttala sig om
vad man tycker eller så.
Men det var en trevlig början i alla fall på detta
spektakel.

 Inte lika roligt i Majorna i Göteborg, där de har sprängt i entren till ett trapphus. Tänker på mina vänner som bor i Majorna. Tyvärr kunde jag ej taga
bilder från Aftonbladet och Expressen.
Men det kan Ni själva slå upp .
Nu ses vi efter Mellon i kväll, nu skall jag vila mig ett
litet tag. Klockan är precis 03,55 nu. Hej då.


4 kommentarer:

  1. Mycket skit som händer när man sover. En vardag att vakna till nyheter om skjutning och en massa våld. Här sov vi till 07.00 i varje fall innan vi gick upp. Ha en fin och solig lördag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Eva i Dalarna11 mars 2017 16:05

    Jag sitter på tåget hem efter en rolig dag i Stockholm, har varit på slottet och sett en utställning med kungliga brudklänningar, jättefina var de. Nu väntar finalen i Mellon ikväll då. Sett från soffan....
    Såg Lets dance igår, det var bra, men så nervösa alla var...fast vem skulle inte vara det...Ha en fin kväll nu Hajan, hoppas du orkar hålla dig vaken,så tidigt som du vaknade idag...

    SvaraRadera
  3. Hoppas du vilat lite idag så du kan se Mellon ikväll.
    Ha en trevlig helg.
    Kram Viola

    SvaraRadera
  4. Gokväll Hajan! Du är allt bra go du som 'ropar' efter mej! JAA jagvet inte vad jag ska skylla på men heltid nu igen efter sjukskrivningen,två dagar i veckan sjukgymnastik...Jag hinner ingenting.Vi är även 'värdpar' till pappas90 årsfest...Men lite kul har vi gjort också.Ska skriva ett inlägg snart! Kram💙

    SvaraRadera