fredag 24 mars 2017

Hoppas Ni har samma underbara väder hos Er

I morse var det ju underbart, visst är det Vårlikt, tack
snälla sol för att Du lyser upp hos oss.
Satt och såg på TV 4as morgon program, eftersom Sven
och Stina Wolter var på besök. Sven Wolter har ju kommit
för att han skall besöka Lets Dance i kväll.

Hela tiden var det världens underbaraste bilder på hela
väggen bakom dem. Tror det var Tranor eller Svanar
som flög mot denna himmel. Ingen märkte vilka fina
vyer som visades bakom dem.
Jag ser verkligen fram redan till kvällen för att få se
se detta par dansa sin vals. De har en sådan härlig
inlevelse. Jaa, jag vet att det finns fler som har det.
Det var bara det att det var så härligt att se Sven och Stina i morse. Då skall jag festa på 2 st laggar med Våfflor.
Vi ses på Fyran, ni andra får kolla på SVT och gissa.
Såg ett underbart program i går på Ettan som hette
Deadley Nordpolen- Sydpolen, vilket natur program.
 Tänk vad vi kan få se tack vare " Dumburken ".
Nu önskar jag er en trevlig Fredagskväll vi hörs i morgon.

2 kommentarer:

Eva i Dalarna sa...

Jag såg första avsnittet av Lets dance och tyckte väl det var bra men som jag misstänkte orkar jag inte kolla varje fredag. Ikväll blir det dessutom till att gå iväg till nattjobbet.
Önskar dig en trevlig fredagskväll och en fin helg, glöm inte att klockan ska fram på lördag natt. Det bästa med det är att när man jobbar den natten, som jag gör i år, så blir det 9 timmars jobb istället för de vanliga 10. Härligt. (Det är värre att jobba omställningstiden på hösten förstås, då blir det en timme extra för alla nattjobbare. Men där är vi ju inte nu)

Mamma C sa...

Ska bli spännande att se ikväll, hon är ju så duktig Stina. Vädret visar sig bara från den bättre sidan nu. I morgon ska jag ut och få lite luft.
Kram