söndag 12 mars 2017

Good morning , Det är Söndag igen kära vänner

 
 
 
I går kväll var det dags igen, vilken fullmåne jag
hade utanför mitt sovrumsfönster. Tyvärr blev inte
mitt foto så bra, så denna bild är från Google.
 Det var ju en fin Mello-avslutning där Robin tog hem segern. Om vi inte haft med alla länderna, så hade Nano vunnit.  En bra kväll jag höll på Ace Wilder, och Wiktoria, det var många bra låtar. Den här tanten gillade Ove Thörnqvist också. Jaa jag vet det är ju inget att skicka iväg.  Men gubben fyller 88 år i dag
ett år äldre än jag.

Vilken bra låt hon hade, men det var flera som gjorde
bra ifrån sig. Wiktorias, Lappens var bra med, men

dessa påpekningar  överallt gillar inte jag.
Tyckte därför inte om Loorens bit heller. Man kan inte sjunga  allt till det bättre .det är så mycket nu, som är fel på  . Han, Hon  ,Hen  och fred på jorden.



Låten Owe sjöng var bra, alla Boggie Voggie  låter
ju lika.

Det är väl ingen som tycker lika som jag, man skall
inte jämföra, Och människor får tänka och rösta
hur de vill, men vem vet hur länge vi får det.
Ett litet speciellt tack till Eva, du är ju fantastisk,
 som inte själv har en blogg men klämmer in en hälsning nästan varje dag. Tusen tack.
I dag skall jag göra Rantamors fiskrecept som
Du hade på din sista blogg. Vi får se, älskar fisk.
 

3 kommentarer:

Mamma C sa...

Det var många bra låter igår, vi får hoppas att det blev den rätta som vann. Jag har faktiskt tagit ut receptet på papper till dig, trot eller ej. Men jag kom ihåg det den här gången när vi pratades vid.
Puss o kram

HWIT BLOGG sa...

Dina inlägg är ju för underbara...tänkvärda och helt rätt! Ja jag ska smälta detta med Robin, har inte bestämt mig än om den var bra eller inte eftersom jag höll stenhårt på Nano! Alltid fel låt som vinner tydligen...
Kram från Titti

Eva i Dalarna sa...

Tack för din hälsning till mig i inlägget Hajan. Jag tycker så mycket om dig fastän vi aldrig träffats "på riktigt"!
Jag gillade också Ace Wilder på melodifestivalen!
Men nu får vi väl hålla tummarna för den som vann. Fast jag tyckte den sången var rätt slätstruken, men kanske den blir bättre när man hört den några gånger..
Ha en bra måndag!