torsdag 9 mars 2017

Fick mig en liten tankeställare från dottermin, tack, lilla vän

Jag och min dator, det är bra ibland att få en
påpekan från någon. Både min son och dotter har
sagt "hundra gånger " tro inte på allt som skrivs.
Och tag inte upp saker, som Du inte känner till.
Men något fel är det ju på mig, jag ser aldrig några Deckare, för jag tycker det är så hemskt. Nu ville jag
se Åsa Larssons nya som började igår.
Jag tyckte den var jättebra, men TV4 blev nerringd ,
klagomål för att Ida Engvolls inte talade byns namn på norrländska. Att de orkar, påminner om Tramp i
USA. Det är så mycket annat som man inte förstår
ett dugg av. Vad har det blivit för värld vi lever i.??
Barnporr, nedskjutningar av människor.
Vi har ju ett nytt VILDA VÄSTERN.
Skall inte skriva mer, behöver bara skriva Mosul så
förstår ni vad jag menar.  Stackars människor,
kram från en gammal "bloggerska "  HAJAN

Extra meddelande till Ruth i Virginia!!!!!!!
Ett litet PS. Lilla Ruth visst läste jag och såg dina
bilder, trodde ju till och med att det var din son på
bild. Jag läser allt vad du skriver och bliver glad. Där jag bor kan vi inte äta på olika restauranger ha, ha
vi har bara två st. Ruth där du gick på skolan i
Norrköping (trädgårdsgatan ) bor min dotter och måg nu. Skolan finns inte kvar.  

4 kommentarer:

  1. Jag såg inte den igår. Men ska kolla på Play idag. Jag har lyssnat på många av hennes böcker.
    Puss o kram

    SvaraRadera
  2. Såg också den nya deckaren igår, alltid lite rörigt när man ser första avsnitt på någon serie eller deckare, men den kan nog bli ricktigt bra tror jag.
    Inte läst hennes böcker konstigt nog...
    Ja det är mycket skit i världen som gör att man blir ordentligt lessen. Men vi får ta fram det positiva och det vackra istället.

    Ikväll skall jag se på antikrundan !!
    Vi har haft barnbarnet Colin 10 år hos oss ett par dagar nu när han haft sportlov, igår sprang han några varv runt Rantafar (farfar) och sa att han lekte antikrundan...hahahahaha

    Sen ska jag se det nya programmet på 4:an med paret Strömstedt och se om det är något att börja se på.

    Här har det snöat i två dagar nu...börjar räcka !!

    Tjingelingen från Rantamor.

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en fin helg goa Hajan😘

    SvaraRadera
  4. Tittar in för att önska dig en fin helg!
    Kram

    SvaraRadera