fredag 24 februari 2017

Sol ute Sol inne, Sol i hjärta ,Sol i sinne

 
Jösses vid fallet i går lilla vän, då rasade vi också .
Men som tur var hade du kompisar som redde ut det hela. En jättespännande eftermiddag vid Lahtis .



När det är tävlingar och sådant äter jag vid TV.
Visst är det härligt med all idrott, ha,ha jag orkar
inte med allt detta. Jag har ju tränat så lite"" nu har hon nog fått en 10a, nej då som väl är.JAG MÅR BRA.

I går var det dags för invägning, det skall ju boxas
i kväll. Norskan Cecilla Braekhus  kom inte till invägningen
så jädrans nonchalant mot Klara.
För det första vägde hon för mycket när hon
äntligen dök upp. Det var väl det hon visste.

Blev förvånad i dag när denna tjej, som själv inte var så trevlig mot Klara under den boxningen. Tog Klara
i försvar gentemot norskan.
Just nu strålar solen så man kan faktiskt inte titta
på den, den är verkligen Jättestark i sitt sken
 
 
Nu kommer det att bliva en spännande kväll På spåret också,
och jag som inte hunnit att läsa på något.
Efter det bliver det Skavlan , där är Camilla Läckberg och gråter. Vi får hålla tummarna så jag hinner med allt


Vi får hoppas på det bästa för oss alla. Först skall
Spisel och fläkt få sig en omgång. Sen finns det
dom . som tycker att man inget gör på dagarna.
Orkar vi så ses vi i kväll var," vid TVn förstås ".
kram från HAJAN

3 kommentarer:

Mamma C sa...

Du har jämt att göra läser jag. Koppar du inte får träningsvärk av all sport nu😉
Puss o kram

Eva i Dalarna sa...

Önskar dig en trevlig helg vid tvn Hajan. Det blir en massa spännande att titta på, nu när det är VM!

Nette Cecilia sa...

Trevlig TV helg får jag säga dig jag ska göra dig sällskap ,på spåret och Skavlan hör ju till på fredagar ,det där med skidor hänger jag inte med ,kramen Nette