lördag 25 februari 2017

I går var ju inte mycket att hurra för, Man kan ju inte få allt

 
God morgon på Er, eller god förmiddag heter det nog. I morse var jag ute och plockade dessa blommor. Tycker om våren, eller hur man ,bliver
lite gladare i sinnet. Det jag menade att det inte var något att hurra för var ju Boxningsmatchen. Hur är de skapta som väljer det
som sitt yrke. Ja det gick åt helsicke, 10 ronder
pallade hon för mot norskan.


På spåret var ju roligt som vanligt, men det som
 jag fångades mest av var ju Go kväll.
Vad Skavlan tyckte om
Camilla Läckbergs barnuppfostran , var ju inget
att taga efter. Det tyckte nog inte Skavlan heller.



 
 Vad väntar vi på ikväll då? Jo Looreen  på Mellon som skall vara med där från Skellefteå
. Förra gången hon var med
vann hon ju hela sk---ten. Wiktoria Bergh är med i kväll också,
hon var ju jättebra sist med Bellive me, men tyvärr 
blev det ju inget alls av det. Vi får se,
nu skall jag äta min Lördags middag som bliver
ugnsstekta Isterband. Skall väl vara så ärlig så att
jag berättar, att blommorna har jag plockat på
Google, Måste också berätta att på Go Kväll var
Wallgren, som slutade på Rapport, och nu leder
Yoga i stället. Där var det vacker musik också
nyordnad musik av Bach . Som två killar ordnade
med Violin och piano. Jättefint. Ha en trevlig Lördag.

2 kommentarer:

  1. Kollade också på Skavlan och kunde inte fatta när hon beskrev att dom straffade barnen när dom gjorde något fel.
    Barn skall uppfostras med kärlek tycker jag.
    Ja ikväll får vi se hur det går i Mellon igen, dom spelade små snuttar på radio och jag tyckte det lät som att det var bra låtar denna omgång så vi får väl se vad dom levererar ikväll.

    Ha en trevlig kväll, jag ska göra en köttfärspaj till kvällen och så har vi lite rosa bubbel att dricka på.

    Tjingelingen från Rantamor.

    SvaraRadera
  2. Hon gick till andra chansen Loreen och Jon Henrik vann ju. Det var en maffig jojk låt.
    Kramis

    SvaraRadera