onsdag 25 januari 2017

Man tror inte det är sant, MEN DET ÄR DET

Den översta bilden är på Bill Cosby, förstår varför
han använde Metanol , det har han ju erkänt att han haft. Hur skulle han eljest fått alla dessa kvinnor.
Mr Trump på bild nr 2 ,skall ju i dag få igång Tunnelbyggandet till Mexico. Ha,ha detta fick jag reda  på vid min TV frukost. Det är verkligen
oroligt i leden just nu. Ni får väl godtaga mina
berättelser från TV det är ju min värld.
Jag kan ju inte visa mitt hem, det har man sett efter 2 minuter.  Därför älskar jag min 50 tummare.

Läste i dag att DUMAN i Sovjet unionen, tänker
för in att man måste tillåta kvinnomisshadel.
Enligt Aftonbladet och Expressen var det uppe på
Dumans dagordning i dag. Det får väl bliva som i Indien, där får de ju stenas ?????

Johaug står ju inför domstol i dag i Norge. Så
tråkigt för dem, och så synd för hennes del.
Det får vi nog också höra på många ggr.

Nu tänker ni nog, skall hon aldrig sluta i dag, det
kan vi ju själva läsa och höra. Men detta är ju min
Dagbok, därför vill jag ha ur mig det i dag.

Så är det bara Siewert Öholm kvar, jaa kvar är han ju inte, för han avled i morse. Men vilken duktig
Journalist och TV personlighet han var. Tänk så många som var förtretade på honom, jaa det var jag också, men han var inte sämre än han kunde ändra sig.
.
Det får sluta mitt inlägg i dag, kram från VARDAGSPRAT.

6 kommentarer:

  1. Jag tycker det är härligt med dina tvrapporter och annat som du skriver!
    Och idag fick du vara nyhetsrapport för mig också för jag visste inte att Öholm dött.Det var en riktig tvpersonlighet det!
    Ska bli intressant att se vad de gör med Johaug!

    SvaraRadera
  2. Du behöver inte be om ursäkt för dina inlägg. Mycket dom inte jag hunnit se eller läsa om. Så du ser att du glädjer många med din blogg.
    Puss o kram

    SvaraRadera
  3. Ja ur led är tiden får vi nog säga .Man kan tro att hela världen blivit tokig .Vädret också en dag minus och nästa plus och sedan storm ! Storm har vi idag ,kramen Nette

    SvaraRadera
  4. Storhetsvansinne attackerar Trump. Verkar som han har förlorat det
    lilla förstånd han hade.
    Muren (inte tunneln) mot Mexico ska byggas, men han har inte en
    aning om hur det ska gå till eller hur mycket det kommer att kosta.
    Han har sagt att Mexico ska betala for väggen - men inte just nu. :)
    Han har omgett sej med s.k. rådgivare, som bara håller med chefen.
    Men, vet du Hajan, vi kommer att klara oss.

    Det är faktiskt ganska kul att läsa om vad som finns på svensk TV.

    Kram från Ruth i Virginia


    SvaraRadera
  5. Fortsätt du med dina inlägg Hajan!Du har verkligen koll!
    Kikar in och önskar dig en fin helg! Kram på dig

    SvaraRadera
  6. ..Försöker igen!! Du skriver så bra om dagens rapporter så fortsätt med det du! Har lämnat ett avtryck på mina glimtar. Tack för fina kommentarer Hajan ♥ Kram Gunilla

    SvaraRadera