måndag 26 december 2016

Jättenöjd med Julen , TV nörden är supernöjd faktiskt



Jag vill bara titta in och berätta hur nöjd jag är. Men hade tänkt
att skicka med en " Christmas team " , med Magnus Carlsson, tycker den låten är så bra , men det gick inte i dag
 för det ville inte You Tube. Så det är bäst att det får vara.

I går gjordes allt vid Tvn. Frukost, middag och kvällskaffet.
Säger som De brukar säga  En himla massa bra program.
Tänk så många program vi har att vänta på också.


Men fröken Friman är ju underbart, i kväll skall jag se
Kathis Ahlströms program på 2 an, om just den tiden, när detta
hände med oss kvinnor, som man inte fick  tala om.

Sven Bertil Taubes program var ju härligt i går också.



Hans fru måste vara väldigt engagerad också i vad han företager sig.
Kungens tal i går kan väl ingen klaga på i varje fall . Jo det finns det säkert, han behöver ju bara visa sig, så går ju många i gång.
Men det han talade om i går, tänker väl vi svenskar på samma sätt.
om vi har något i pannbenet brukar de lärda säga.

Vet Ni vad som kommer snart med, Stjärnorna på slottet,
det ni bliver något att bita i.


Magnus Uggla och Johannes Brost är med bland
annat kvinnorna känner ni också igen.
Nog har vi mycket att se fram emot i vår, underbart.
Nu är min " Löpsedel " klar för kommande veckor.
Hoppas Ni har det nästan lika bra som jag, att ni är nöjda med
det ni har. Trots alla krämpor, har nära och kära som inte alls
har det bra, men De tror på hoppet fortfarande ändå.








2 kommentarer:

Mamma C sa...

Vi såg på postkodsmiljonären och en film igår kväll. Idag får det bli något annat på tallriken. Nu är jag trött på julmaten. I morgon är det jobb igen för mig.
Puss o kram

Gry Karlsen sa...

Jeg ønsker deg en riktig fin fortsetning på julen, håper du koser deg. Vi er borte på besøk hos min sønn i julen og koser oss samnen med barn og barnebarn. Juleklem fra Gry 🎄❤🎄