tisdag 29 november 2016

Saknar en Ljusstake, men det får räcka nu

Här är färdigdukat till morgondagen. kompisen kommer ju. Jag har sagt att jag inte vill ha stakar
i alla fönster. Har flera uppe på mitt vindskontor .Dessa fina dekorationer hittade jag på
Google.  Tänker på Agneta som gjorde så fint till
jul, både ute och inne. Men hon har väl ryggsäcken på ryggen och vandrar vidare. Kanske hon har gått över till Instagram. Snäckskals dalen, vilket trevligt namn det var också. I dag har jag pressat till en del
dukar, de hade fått sig ett litet veck i linneskåpet.
Jag har inte fikat I dag, har inte druckit mitt eftermiddags kaffe heller,
men nu doftar det så gott, så jag fimpar nu och så
berättar jag i morgon om hur vi hade det. JAG LOVAR, SKALL INTE BLIVA FÖR LÅNGRANDIG.
Kram från Hajan, med sitt Vardagsprat.

4 kommentarer:

  1. Hej Hajan!

    Ja du, inte behöver man ljusstakar och stjärnor i alla fönster för att känna adventsstämning, håller med dig.
    Ja, du har helt rätt, Snäckskalsdalen finns nu på Instagram, Agneta skriver och visar fina bilder där, namnet är valley_of_the-shells.

    Kramar Anncathrine

    SvaraRadera
  2. Jag har bara 2 stakar jag med. Tycker det räcker så gott.
    Ha en bra dag i morgon.
    Kram på dig

    SvaraRadera
  3. Hoppas det blev en super god fika. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Hej kära Hajan
    och förlåt för min frånvaro..
    Men den ena veckan efter den andra gick och blev tyvärr till månader :(Och Instagram blev lite enklare..
    Hoppas allt är bra med dig såhär i Juletider
    Tänk att det snart är jul och även Nytt år

    Kramar till dig från Jessica

    SvaraRadera