torsdag 10 november 2016

DET ÄR SOM VANLIGT, ALLTID HÄNDER DET MIG

Det är ju märkligt i går, vispade jag grädde så det
flög åt alla håll. I morse ringde jag efter en granntant
som brukar få tidningar efter mig, och bjöd ner henne på 11, kaffe.  Nu har jag en självspricka
på högertummen son gör väldans ont,  Så när vi satt
där och fikade, fastnade jag ned min tumme i
örat på koppen.  Jättehett ,och jättesvart, slutade
det med. Visst är det konstigt att man inte kan ha
en plåsterlapp på en tumme utan att det måste hända något.
Nu har jag fixat i väg , både ett mail och ett sms,
har 2 barnbarn som har namnsdag i dag.
Martin och Martina. Det blev lite fel där med, tror
att jag skickade 2 till Martin. För säkerhets skull
mailade jag till Martina. Tror jag gjorde fel till martin och skrev Farmor. Skit samman hoppas det bliver
rätt till sist. Nu skall jag ta mig en kopp kaffe och
se hur de har det i Nevyork med alla protester
hos Trumph , det blev som vi trodde.
Nu slutar den Virrhönan för i dag kram från Hajan
Bäst att svalka av mig lite. Hej Då

3 kommentarer:

  1. Jisses, bäst du tar det lite lugnt nu. Jag glömde min lille son i morse. Men nu har jag sms:at till honom. Nu syns vi på söndag.
    Puss och kram

    SvaraRadera
  2. Ja nu råkar du då ut för allt Hajan. Men det är härligt att du bjuder på dig själv och berättar för oss. Kram!

    SvaraRadera
  3. Kikar in och önskar dig en fin helg Hajan..På med broddarna om du ger dig ut i ovädret!!Kram på dig...

    SvaraRadera