söndag 23 oktober 2016

Så konstiga "lustar " man får fast man är så gammal, oj , oj




Jag bara känner mig lite konstig, vid sådant här väder. Jag skulle vilja hoppa i ett par vattenpölar,
så det riktigt stänkte omkring. Men det är ju ingen ide, för då bryter jag väl mig för tredje gången.

I går var det ju ett härligt program på fyran, Så mycket bättre. En stor eloge till Dig Tommy Nilsson
så ståndaktigt och klokt med dina alkoholfria
perioder. Tyckte att det hade fixats till väldigt bra med
den minnesstund för Freddy Wadling, att medverka
på detta sätt. Freddy hade ju sjungit in den låt han
ville göra, i förväg. Det var riktigt högtidligt.

Skall bliva roligt att följa denna grupp i fortsättning.

I dag är det match också emellan Ifk Norrköping
och Falkenberg.  Hoppas kan man ju alltid göra,
eller hur.


Så här glatt var det sist, fast de inga poäng fick.


I går var en trevlig dag tillsammans med min son
och barnbarn. Hon hade haft det jättefint på Bali
men hon tyckte det var för varmt.
Min dotter och måg hörde av sig, de hade äntligen
hittat sig ett hus i Spanien. Det är så fint har varit
och kollat flera gånger på hennes blogg,
där de visar sitt hus.
det enda jag önskar nu är att De får vara friska,
och att det bliver lite lugnare ute i världen.
Ha nu en bra söndag önskar Hajan.
PS. Norrköping - Falkenberg   2-1, det var bra.
 







4 kommentarer:

Mamma C sa...

Känner mig lugn eftersom du inte äger några stövlar. Här är vädret fint idag. Runt 25 grader och lite blåst. Du får kolla hur många gånger du vill. Skickar några fler bilder på din mail senare idag. Kul att det var en lyckad och trevlig dag igår. Ja,mattorna hade jag redan glömt. Tur jag har en bror😊
Pussar och kramar

Rantamor sa...

Älskar att kika in hos dig Hajan, du är alltid så uppdaterad med allt som händer i världen och på tv...
helt underbart juh.
Hoppas att allt funkar bara till det bästa hos dig, vännen.

Tjingelingen från Rantamor.

Annes vita rum sa...

Önskar dig goa Hajan en ny fin vecka.. Kramis

Gunillasljusglimtar sa...

Ja du är så härlig! Synd du inga stövlar hade då?! Vad är din mail min vän? Kram Gunilla