söndag 16 oktober 2016

Det var en härlig TV-Lördag för den här Nörden


Det var ju riktig fest i går på 4-an. Bingolotto 25 års
firande. Det skulle jag förstås se, ovanligt bra program, Renee Nyberg är ju duktig och klarar det
mesta.
Men någon Bingolott hade jag inte, orkade inte att
åka ut och köpa det. Men mitt tv-tittande började redan under lördags middagen. Det var mästerskap
i Gruppgymnastk, Sverige tog guld 2014, öch
de var lika duktiga i går tog 2 guld igen.
Hittade en fin bild på mitt barnbarn som befinner
sig på Bali just nu, Facebook hade denna , tack för det.
Det är så underbart där tycker Martina, men när man
är 20 år är det underbart överallt utom där hemma.
Känner igen detta tänkande från min egen ungdom.
Hoppas Du berättar lite också för din gamla farmor.
Det tycker vi är så roligt, särskilt i min ålder.
Vi har också fått meddelande från min dotter och
måg, som är på plats nu i Spanien. Det kan ni läsa
om på hennes trevliga blogg  Hallon och Blåbär.



Em guld  14-10 2016.

I dag är det fotboll i Norrköping Malmö kommer
hit, kl 15.00 börjar matchen,
jag håller ju på vårt IFK. 

1 kommentar:

  1. Såg att vårt kära IFK förlorade mot Malmö. Dom kan ju inte vara bäst jämt tyvärr. Vi får se om det blir något tv-tittande denna gång. En har vi inte knäppt på tv-apparaten.
    Puss o kram

    SvaraRadera