torsdag 6 oktober 2016

Bytt är Bytt vilket härligt program på Fyran


Reene Nyberg är ju så duktig med det programmet. Hon har ju
god hjälp av den lilla skånskan som Heter Karin.


De är verkligen ett radarpar, Karin är ju riktigt duktig när det
gäller värdefulla saker. Arbetar ju just med sådans saker och reser mycket omkring., bland olika försäljning och bedömningar. 
I kväll gick det inte så bra för de två som skulle sovra bland
värdesakerna. Eljest i dag har jag haft det bra, tog hand om den
mat som jag skulle gjort i går.

Men nu hade jag Stuvad Blomkål och stekt FALUKORV.
Jag var så smart så jag gjorde ju vit sås till Lasagnen, gjorde
en stor sats så det räckte till Blomkålen med.

Jag snodde mig på så jag skulle bliva klar till 15,55 på sjuan.
Då vill jag se >>>>Judys Domstol. En domare som dömer
olika förseelser i livet. Åt helsicke ibland, men ett trevligt program
att kolla på.

Jag satt redan kl 11.00 och tog mitt Förmiddagskaffe
där. Solen ligger på då är det fortfarande lite Brittsommar kvar.

Jag tog bara en lite <fransk våffla till kaffet.
Där emot är inte denna klok just nu ,Sundaville som har börjat
att växa nu. Den får jag väl taga in när det blir mera kyligt
där ute.
 
Min har inte börjat blommat ännu, men det är stora knoppar på den nu. Typiskt har ju haft hela sommaren på sig, men det är välkommet när det kommer.
Nu har jag faktiskt inte tid att sitta här, måste plocka ihop
min tvätt. 07,20 kommer de och hämtar den hos mig.
i MORGON BITTI.
Jag bara sätter mig och kopplar av, och tänker jäkla så bra
den där Hajan fick det till slut. HA DET SÅ GÖTT .
 

2 kommentarer:

  1. Konstigt jag hade för mig att jag gjorde en kommentar i morse innan jag åkte och klippte mig. Tack för en trevlig dag.
    Puss o kram

    SvaraRadera
  2. Konstigt jag hade för mig att jag gjorde en kommentar i morse innan jag åkte och klippte mig. Tack för en trevlig dag.
    Puss o kram

    SvaraRadera