fredag 9 september 2016

September hyllningarnas månad, Grattis alla



Grattis min lilla Martina på din 21 års dag, vet att Du skall fira¨
med kompisarna.  Hurra, Hurra

Inger , Hurra, hurra snart också.
Stafsjö, Graversfors  så kul våra anhöriga måste ha haft
kring Jul och Nyår , sen kom ni nio månader efter, i den fina
månaden september


. Alla mina närmaste Dotter, måg och pappa två. I dag skall jag på barndop och det gillar man , när man är i min ålder.
Gillade inte vad jag såg från vår älskade Skärgårdsgubbe, han
tänker också att lägga av kanske med bloggen.
Snäckskaldalen saknar jag jättemycket lilla Agneta.
En liten hälsning till Ruth i Virginia, Eva i Dalarna, Tummelisa
tack för alla rara ord från Er.
Stor kram till alla ,  vilken månad ni än fyller i. Ni fyller
min vardag skall Ni veta.  Kram från Gammelbäggan.






6 kommentarer:

  1. Många som fyller år i den finaste höstmånaden. Lägg inte ner din blogg för att alla andra i din närhet gör det.
    Puss o kram

    SvaraRadera
  2. Många som fyller år i den finaste höstmånaden. Lägg inte ner din blogg för att alla andra i din närhet gör det.
    Puss o kram

    SvaraRadera
  3. Snart är det inga bloggare kvar av dom som varit med från tidernas begynnelse så kan man väl säga när det gäller bloggandet hoppas du gillade dopet ,tittade som hastigast på aftonbladet för att se kläderna mest spetsklänningar ,det verkar som om Madde stack ut från mängden ,trevlig helg ,nette

    SvaraRadera
  4. Jag missade dopet idag men ska kolla om det går att se i efterhand på play. Det brukar vara så roligt att se alla fina klänningar och så vidare och det är alltid trevligt med dop, även på TV!

    Hoppas du kommer att fortsätta blogga, jag ska fortsätta har jag bestämt mig för. Det är fler och fler som slutar och går över till instagram med mera i stället. Lite tråkigt, för jag tycker att på bloggen kan man exponera bilder på ett fint sätt och dessutom så skriver man mycket mer. Det blir inte bara någon enstaka mening till bilden.

    Vi får hålla ut :-).

    Ha en fin helg!

    Många kramar
    Bitte

    SvaraRadera
  5. Kämpa Morsan !

    Bloggen håller dig med ett meningsfyllt syfte . Tänk på det !!!! Vad skulle du annars göra 03.33 en tisdagsmorgon . Klart du skall fortsätta dela med dig av dagen. Idag har jag delat med mig till min älskade dotter , dyrt blev det men det är det värt HON är mitt ALLT !!!!!!!!!!!!

    Kämpa / Sonen !!

    SvaraRadera
  6. Kära Hajan,
    Skulle sakna dig väldigt om du slutar skriva. Hur ska jag då kunna hitta på vad vi ska äta t ex? Du har så mycket goda tips. För att inte tala om alla TV-program som du ser och berättar om. Alltid lika trevligt att höra om din vardag.
    Vi har nu varit hemma från Rhodos i ett par veckor, och arbetslivet är igång igen. Det var mycket varmt på Rhodos, nästan outhärdligt för mig. Min gubbe älskar det....jag kunde inte vara i direkt sol, satt i skuggan. På kvällen efter kl 20 var det fantastiskt skönt, då kunde man andas ut. Nu får vi se fram mot och spara till nästa resa som blir till Gran Canaria i februari, tiden går så fort numera.
    Ha det så gott!
    Kram Tummelisa

    SvaraRadera