tisdag 27 september 2016

Lite tankar om ålderns höst, Så ledsen jag blev

 
Kära nån , hälsade på hos min dotters blogg. Då fick jag se vem
skall taga hand om mamma Hajan. När ni flyttar, Förstår inte var allt kommer ifrån. Min dotter och måg söker ju i Norrköping först
och främst.  Men älskar ju sitt Spanien och vill väl dit så småningom. Men det är ju långt dit, har ringt min dotter nu för
jag blev jätteledsen. Man skall akta sig för att berätta saker och ting
när det bara förstoras på detta viset.
Min dotter har ju en bror också, som ställer upp med mycket.
Förstår att jag själv bidragit med detta, har ju talat om på min blogg
att jag är glad över att vi SMSar alltid till varandra.
Jag har ju Hemtjänsten som kommer varje morgon och kväll.
Inte för att göra något men kollar hur jag har det. Jag älskar alla mina flickor. Varannan vecka har jag städning och var annan vecka
har jag tvätt. Så vem det än är som skrivit detta hos min dotter.
hoppas Ni förstår att än klarar jag detta själv. Jag tager hand om mig själv, så gott det går. Jag har inget att klaga på, stackars
barn om de skulle behöva ändra på sina önskningar för min skull.
Min gubbe och jag skulle också velat lyfta våra vingar, men
tyvärr blev det inte så. Utan vi gick kvar och skötte 3 familjer
Men det gick det med, men så vill inte jag mina barn skall ha det.
Vi har det så bra och vi har inget att klaga på om varandra.

HÄLSAR   EN GLAD OCH NÖJD  H  A  J  A  N
ps, GLÖMDE ATT GRATTA  GOOGLE  FÖR MÅNGA ÅR I DAG.





3 kommentarer:

Mamma C sa...

Ja, det är tur att vi vet själva vad vill och hur vi vill ha det inom vår familj.Sedan får väl folk tycka vad dom vill. Puss o kram på dig min fina mamma.

Mamma C sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Gunillasljusglimtar sa...

Ja det förstår man väl att du blir ledsen om det inte stämmer det som kommenteras.Ja barnen får allt göra som dom önskar.Det fick jag göra för mina föräldrar också! Hoppas det är bra annars med dig Hajan .❤❤❤ Kram,kram Gunilla