onsdag 14 september 2016

Grattis alla som fyller ÅR. Hurra, hurra





Denna bild är tagen den 4-09-2000, nere hos
Mamma c, Denna dagen firade vi vår måg.
Men här är mina älskade barn, både dotter och son.
Den 14 i dag, fyller hon 55 år , var har de åren tagit vägen.  Hon vill aldrig vara med på bild, men detta är
ju 16 år sen, då visste inte jag det.
Då var det skillnad på data, ser man ju på bild.

Det bliver alltid en liten stund vid datorn där,
eftersom min måg är en mästare i datavärlden.
En som tackar för det är ju jag verkligen, det är nog
hundra ggr han sagt till mig. Att Harriet det är inget fel på datorn, utan på den som hanterar den.
Det är sant jag vet det, jag spretar ju och far
överallt med mina långa tentaklar (fingrar).


Denna bild är tagen i en fotoautomat på Domus,
när min lilla Carin var med sin mormor och morfar dit. Den är ju tagen för 50 år sen, så det måste
också vara preskriberat , en liten glad
krabat. Jaa de åren får man ju aldrig tillbaka, men
vi försökte så gott vi kunde min gubbe och jag
för att allt skulle vara bra för våra barn.
Det får bliva det hela i dag, vi ses i kväll.
Hoppas musiken nått Dig via You Tube, den var ju bara 3 minuter.



Vi ses i kväll hälsar Hajan.


r

2 kommentarer:

Mamma C sa...

Tack ska du ha min lilla mamma. Allt var jättebra.
Puss o kram

Snäckskalsdalen. sa...

Hej! Bara jag som konstaterar att du har två fantastiska "barn"! Dottern är ju vacker som en vårdag, men liksom jag vill hon inte vara med på bild. Dom verkar ha blivit riktigt bra barn dom där två. Det är ju inte så konstigt förstås med en sån fin mamma som du och jag har dragit slutsatsen att din man, deras far, också var en god man.
Jag saknar dig allt, men jag hinner inte med bloggandet, det är bara så! Vi får se framöver!
Ha det gott, stor kram
Agneta