söndag 11 september 2016

Det trodde jag väl aldrig, att jag skulle kolla på B O X N I N G




           KLARA  OCH MICAUELA



Det trodde jag faktiskt inte, men efter förra Matchen emellan

Lauren och Klara. Så har jag hållit på Klara Svensson.  Lauren
har ju varit så in i Nordens otrevlig i sitt tal.
Haft så många fula grejer för sig , så är det säger de lärde.
Det var ju direktsändning både på Aftonbladet och Expressen.
Men det kunde jag inte följa på datan, Höll aldrig på att komma ur.



 
Först följde jag Wisex på TV4 , det blev Kickis kväll, hon sjunger
fortfarande bra. Intressant när alla sångerskorna träffades
i går kväll för sista gången. Det var bara Perelli som inte ville
ställa upp. Gammalt bråk efter storvinsten i Jerusalem.
Att vara refrängsångerska verkar inte vara så kul, jaa de får sjunga
visst, men alla dessa resor utan vanlig personlig hygien , det
är inget att stå efter.

Så i morse nu fick jag äntligen veta vem som vann boxningsmatchen
det blev min Klara. Tack för det , konstig sport. Lika konstig
som den sporten där nästan allt är tillåtet.
Svensken vann ju där med, han med stora öronen ni vet.
Det var allt från mig, fick se i min väggalmanack att jag skall
till grannen på mat kl 11,00.  Det blev en måndag denna gång,
vi hade problem med dag , i September. Så det bliver nu på

måndag i stället för onsdag. Ha en bra dag önskar  H  A  J  A  N.
 



                         ALEXANDER GUSTAVSSON.

Tack Ebba von Sydow för ditt trevliga program i dag,
och att Du bjudit in Ernst till dig. Den boken skulle man
gärna vilja ha.
 

3 kommentarer:

  1. Inga sporter som jag tycker är sporter. Förstår inte hur man kan tävla i att slå någon sönder och samman. Men håller med dig att rätt tjej vann. För Lauren är för kaxig tycker jag.
    Puss och kram på dig.

    SvaraRadera
  2. Tack för påminnelsen om Ernst idag! Klart jag inte missade det! Ser här att du har koll på det mesta som händer!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  3. Tack för påminnelsen om Ernst idag! Klart jag inte missade det! Ser här att du har koll på det mesta som händer!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera