tisdag 16 augusti 2016

Så jobbigt, men trägen vinner






Det är inte klokt , på fredag är flickorna i Final.  Jaa, vi kände att något var på gång. En ny metod som gick hem mot USA och
nu, mot Brasilien. Tänkte inte att skriva något i dag.
Först ett stort tack till Dotter och måg., för det fina kortet som kom i dag. Jag blev jätteglad, så fort det går nu för tiden.
När vi började att flyga till Spanien förr, så hann ju vi hem
före posten, Något som gått framåt i alla fall.
Ett stort tack till tjejerna, som orkade denna långa
match. Det var ju över 30 grader varmt berättade ju
killarna  Kåmark tror jag det var. Detta är stort
och stort. Just nu är det ju Handboll med damerna,
men jag tycker inte det är lika kul att se, Dumt jag vet.
 

I morgon är jag bortbjuden på mat hos en kompis, det
är bara att rakt över gården. Men då gör nog jag som
Kronblom, när jag kommer hem. Bara vilar ryggen
det är skönt det med.
På fredag bliver det Canada eller Tyskland. De har vi ju
haft svårt för,  Hedvig sade i kväll, det är bara guld som gäller. Men det är ju toppen att bara komma till Finalen.
Ha nu en trevlig dag i morgon, önskar H A J A N.




5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej / Hoppas du fick mitt mejl betr. matchen.
28C vid midnatt bådar en VARM onsdag.
Gonatt med dej!

Ruth i Virginia

Mamma C sa...

Så kul att det går så bra för våra tjejer. Nu för tiden finns det appar i mobilen som man skickar korten ifrån. Ha en fin och bra dag hos vännen rakt över gården.
Så får du lägga dig och vila när du kommer hem.
Kram

Tummelisa sa...

Önskar jag hade ditt intresse för sport, men det har jag inte. För mig räcker det att höra resultaten.....ändå har min man spelat mycket fotboll genom åren.
Skönt för dig att gå till din kompis och äta mat, alltid roligare än att äta ensam. Ni verkar ha så trevligt tillsammans.
Igår var vi i Ullared min man och jag. Vilken lång och tröttsam resa, åkte 05.30 på morgonen och var hemma 18.00. Vi handlade inte så mycket, mest "nyttosaker" till hemmet, kaffefilter, folie osv..
Lite underkläder köpte vi också, det går alltid åt. Vi var ganska möra när vi kom hem. Det var inga köer som tur var. Brukar alltid åka en gång på min semester.
På söndag åker vi till Rhodos en vecka, ska bli så skönt, vädret här verkar inte blir något vidare.
Du får ha det så trevligt nu!
Kram Tummelisa

Maria sa...

Skickar en liten onsdagskram och önskar dig en fin kväll.
Kramkram

FREEDOMtravel sa...

Heja, heja! Jag är inte så sportintresserad, men detta är ju kul! Hoppas att det blir en trevlig middag!