tisdag 16 augusti 2016

Oj, vilken Måndag, kommer allt på samma gång toppen



När jag satt på balkongen i går morse, med min fika
och leverpastej-mackan. Tyckte jag att det var jättefint
skulle ha bloggat i går kväll, men jag tager ut mig totalt
på idrotten. Sen var jag emellan varven på Liseberg
och Lotta. Satt och tittade på flickorna som äntrade Bommen. 10 cm bred bara.

 
 
 
 
 
.

Christer Lindarw  är en snygg Hen, Hon eller Han
Skit samma bra är han i alla fall.






Dessa rosor är från Coop, köpte ju en kruka för 39:-i våras
 


och nu ser den ut så här. Skall sanningen fram så är det 2 st
som jag planterade ihop. En är present från Göteborg.



Lasse Berghagen var ju hos Lotta, han är ju bara " toppen "
vilken kille. Lotta kunde hålla tand för tunga i går,tack för det. Glömmer aldrig när de alla var här på Stora Teater i Norrköping. Då sade hon precis som i går han är 1,96 lång
47 i skonummer.(säg det inte tänkte jag) här på teatern
sade hon då undrar man ju hur stort allt annat är.
Tack Lotta för Du ändrat dig lite, ibland får du överslag.




Denna tös Sanne Wewers från Nedeländerna tog guldet
på Bom i går kväll.





Ha,ha en annan som alltid har min Rullator med mig är
ju verkligen imponerad av dessa underverks töser.
I kväll bliver det fotboll för hela slanten, jag tror inte
att det går så bra, men det har ju hänt konstigare saker förr. Undrar vad en killen i Jönköping hade för sjukdom,
som hoppade på Målvakten från Östersund och slog ner honom. En frisk person bör sig inte åt så. Just nu lever vi i en sjuk värld, vi har ju en i Amerika, säger inte mer.

 
Nu har jag tillbringat en stund på min säng, Hemtjänst
vill att jag skall vara där, när de kommer och städar.
Det är inte klokt så bra det är, och vilka underbara
flickor det är. Det känns som de tillhörde min familj.
Min hemtjänst är bra i alla fall. Vi hörs i morgon,
nu håller vi tummarna för våra töser.

                                     H A J A N.


Tack Ewan för bilderna-.




1 kommentar:

Mamma C sa...

Inte klokt vilka människor det nu för tiden. Dom kan inte spela fotboll en gång utan att något händer. Jag har sopat en massa sand på ute gården idag. Flyger i luften hela tiden här nere.
Puss o kram