torsdag 11 augusti 2016

Ni skulle känna doften , i mitt kök





Det bidde inga kräftor, jag sa ju det i går.
Men igår var en annan dag, det blev annat med hem.

Först blev det lite tjall på linjen, kan man säga.
10,30 skulle Färdtjänst hämta mig, 10,15 ringde
det på min dörr , utanför stod chauffören.
 Jag hade hört fel 10,13 skulle jag ha åkt. När jag kom ner i färdtjänsbussen skäms jag över mina
medresenärer. Så arga de var på den stackars chauffören. Herre Gud sade  jag det är ju mitt fel.



Nu är nog Hajan trött , skulle redigera och byta bild.
Vad hände då, jo gjorde ett stort fel , så nu är
ogjort det jag gjorde innan programmet Ernst.

Så är det , det man inte har i huvudet kan man ju inte heller ha i sina händer.
I am so sorry, men vad hjälper det.
Jag kan ju visa träden jag köpte i alla fall.

 
 
Lite nytt i köksfönstret bliver det. Sen festade jag på
en god bakelse till Ernst.
Det var 2 pack men jag orkade bara en nu.



Det får duga för i dag, så kan det gå när man skall
försöka och bättra på. Vi ses i morgon.
              KRAM  FRÅN  H A J A N.










Efter en dag i Coop affären, så kan der vara.

Trött till tusen efter en lång dag.



















2 kommentarer:

  1. Såg gott ut det där med. Bakelser är inte så dumt det heller. Det är för många radmatningar som har blivit i ditt inlägg. Men jag kan inte hjälpa dig från min läsplatta och ta bort dom.
    Puss o kram

    SvaraRadera
  2. Vilken konstig reaktion från dina medresenärer att de blev arga på chauffören, man kan ju också tänka att det faktiskt kan ha hänt något?

    Jag somnade i slutet av senaste programmet med Ernst, så jag ska se om slutet på play tänkte jag. Det är inte klokt vad kreativ han är, tycker att det inbyggda skåpet i matsalen blev otroligt fint!

    Ha en fin helg!

    Många kramar
    Bitte

    SvaraRadera