måndag 1 augusti 2016

Ett gott skratt förlänger livet, så underbart att se





Två barnbarn till mig som skålar i champagne visst
ser det härligt ut. Vilket underbart bröllop, sådan
tur att bruden övertalade mig, så att jag kom iväg.



 
 
 
Ett lyckligt brudpar mitt bland alla ballonger. Alla


var så glada,

En nöjd Hajan med barnbarnen det är klart jag var nöjd.


Dessa bilder tog min sondotter för vi skulle ha
ett minnes foto på oss.
Nu skall min dotter och måg snart få sitt bagage
från flyget i Allicante.
Jag sitter med min mobil, för jag skulle få reda på det.
Vi säger bara det var annat på vår tid, måste säga
det verkar vara roligare på detta årtionde.

Det kanske bliver lite i morgon också.


3 kommentarer:

  1. Åh vilket härligt bröllop du fick vara med på Hajan. Och så fina alla var, du var så fin i din tunika!"
    Jag var också med på ett härligt bröllop där bruden sjöng för blivande maken. Störst av allt är kärleken, som prins Daniel sa till kronprinsessan på deras bröllop.

    SvaraRadera
  2. Så fina bilder! Säger det igen, vilket vackert par! Ja, så fina alla dina barnbarn som är på bilderna. En annan som också är fin minnsan, det är du det! Så roligt att få se dig ordentligt på bild. En oförglömlig dag kan jag tänka.s
    Tänk att få vara med på sina barnbarns bröllop! Tanken nästan svindlar för mig som har så små barnbarn fortfarande!

    Kramar Anncathrine

    SvaraRadera
  3. Helt underbart, Hajan. Dina tunika är stilig
    (liksom du) och barnbarnen hur fina som helst.
    Stiligt alltihop! Kram!

    Ruth i Virginia

    SvaraRadera