lördag 23 april 2016

Nu är det dags att lägga om min stil, tror jag

 
 
 
 
 
Jaa det var vad jag gjorde i går kväll, sov gott alltså.
Hade fixat allt så bra, trodde jag. Bytt om till
nattsärken för att titta färdigt på Lets Dance .
Åt en ostkaka, eftersom jag var hungrig.
Vaknade när Rickard Söderberg tackade för sig.

Hur kunde de åka ur ? Jaa jag vet De hade inte så många telefonröster,
det är ju det som det går ut på.
Vassberg har väl hela Åsens Sportklubb som ringer.
De måste ändra röstningssystemet tycker jag. Men för många
år sen när detta började, då var det ju bara Juryns omdöme som gällde. Men det gick ju inte alls. Då klagade vi på det.
Synd att inte ungdomarna får vara med,
De kan man ju bara se på TV4 Play, larvigt alla har väl inte en
dator att kolla på.
Skall berätta en hemlig het. nu har det kommit upp i min "urna"
på balkongen. Det är inte Hink längre.
Fått en snygg urna av min son, blomman för dagen har inte kommit något ännu.
Ha nu en bra Lördag, det skall jag ha.  Hälsar Hajan

7 kommentarer:

  1. Jag håller med dig på pricken! Och att Rickard åkte ut gjorde ju att hela tävlingen miste sin charm för den här gången. Den här omgången av Let's Dance var det ju han som liksom var själva programmet, en så otrolig tyngd och charm. Nåja, det är som det är!
    En fin dag till dig också!
    hej svejs

    SvaraRadera
  2. Blev så förbannad i går när Rickard blev utröstad att jag stängde tvn å somnade.
    Fina fina Rickard det snällaste som stått i ett par dansskor.

    Tjingelingen från Rantamor.

    SvaraRadera
  3. Tittar aldrig på Let´s dance, vet inte varför, jo det vet jag, min gubbe vill inte se, och då får man kompromissa ibland.
    Såg upp till bevis, där man ska gissa vilket yrke olika personer har. Gissar bara fel....man har sina fördomar.
    Idag blir en lugn dag, vi kommer inte att göra så mycket. Vet Du Hajan att vi eldar fortfarande nu och då i öppna spisen. Tycker det är kallt ännu, min gubbe fryser alltid sedan han hade sin hjärtinfarkt. Men, snart blir det Mallorca 31/5 åker vi, och firar rubinbröllop.
    Ha det gott!
    Kram Tummelisa

    SvaraRadera
  4. - Halloj i Peking.
    - Haha är verkligen Wassberg kvar fortfarande. Otroligt.
    Gillade honom starkt så länge han stod på ett par skidor. Och oftast ser det ut som han har dom kvar på fötterna när han dansar. Han är en skön snubbe. Men taktkänslan är äl inte på topp. Men det är några veckor sedan jag tittade senast så det kan ju ha förändrats....
    - Ha en fortsatt fin helg !
    Hälsar "Henning" och Blondin-Ida...:o)

    SvaraRadera
  5. Ja, det är skit när vi svenska folket ska rösta. Wassberg skulle ha åkt ut först av alla. Så kul att det börjar komma upp lite grönt i din kruka.
    Ha en fin söndag.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  6. Jaa tråkigt när bra dansanta folk åker ut på Löpande band:( Kul med en Urna nu då Hajan Kram Gunilla💙

    SvaraRadera
  7. Jaa tråkigt när bra dansanta folk åker ut på Löpande band:( Kul med en Urna nu då Hajan Kram Gunilla💙

    SvaraRadera