lördag 27 februari 2016

Tänker på Anna Book, det var ju inte klokt vad Du fick stå ut med

Jag brukar aldrig se " Fångarna på Fortet " tycker det
är så konstiga saker man tävlar i. Alla passar ju inte
för dessa konststycken, herre Gud, att De orkar.
Hade ju redan läst på Aftonbladet att Anna hade fått
flygas iväg, med en Helikopter, tack vare en skada.
Hon fick sätta sig en fotölj , hade fyllt ett stort rör med vatten, sen skulle hon trycka på en spak, Då flög hon rakt upp i luften och slog i golvet. Hon blev ju genomsur av vattnet med, hon skulle fylla röret
med vattnet och då kom nyckeln upp. Det går inte att förklara, detta gjorde hon flera gånger.
Jag blev nästan förbannad, Trollkarlen Tobbe var
ju bra. Men kommer mest ihåg Anna Lindberg sittande på en ställning. Högt upp i luften på
en skranglig stol stod hon, sen slängde hon sig för
att få tag i det nr, som fixade hennes nyckel.
 

Nu hade Tv4 ordnat så detta med Anna visades inte
Skit-tävlingar var det. Men hellre det än Roliga Timmen på Ettan, är det till sådant våra pengar går
så kan man undra.
Ja här flyger de iväg med Anna för omplåstring. och läkarbesök.
Ja fick aldrig se detta under programmet, men i morse fanns det
i Aftonbladet och Expressen.igen på bilder


I morse SÅ SPÄNNANDEvar det så där underbart vackert, en stor fin sol som skiner, man kan faktiskt inte titta direkt på solen den är för stark. Man ser mycket annat också
i solskenet, "skitiga fönster " .
Nu skall jag se på X.games Freestyle & Snowbord big Air
finalerna.  Kaffe och en glass hör till.
Kvällen bliver väl Mello, där vet vi alla att Linda Bengtzing
uppträder utan troser., Så spännande, det är inte klokt.

4 kommentarer:

  1. Nähä ska Linda B uppträda utan trosor, haha vad ska det vara bra för.
    Fångarna på fortet såg vi mycket på när barnen var små, numera ser vi det aldrig. Särskilt inte om Anna B är med, hon gör ju inte annat än grinar överallt.
    Men jag förstår att du valde det före tråkiga Roliga timmen!
    Ha en fin kväll och en bra söndag lilla Hajan.

    SvaraRadera
  2. Här har vi betat av två filmer på raken istället. För något på tv på lördagarna finns det ju inte att se.
    Nu är det sängen som hägrar.
    Puss och kram

    SvaraRadera
  3. Fångarna var bra dom första åren men sedan har jag inte sett det och roliga timmen ,ja vad håller dom på med tur att man kan banda program som kommer på sådana tider att man inte kan se dom .Igår tittade jag inte alls för min mage kom på att innehållet skulle ut tillbaka via munnen ,hade visst lite feber också ,ha det fint ,Nette

    SvaraRadera
  4. Ha ha ha, det hade jag ingen aning om det om Linda Bengtzings klädsel eller snarare brist på kläder men jag blir inte förvånad hon skriker ju efter uppmärksamhet i allt. Kollade inte på fångarna på fortet i fredags men såg ett avsnitt tidigare då just den stolgrejen var med, där kan man nog göra sig riktigt illa hoppas det inte var så allvarligt för Anna. Kram Katta

    SvaraRadera