måndag 29 februari 2016

Skönt med en Paus, av Mello, och Så skall det låta

 
Skall bliva skönt med en paus, 
Faktiskt känns det så, jag röstar inte längre, det gjorde jag jämt förut. Men om jag skulle ha röstat, så har det varit på dessa två. De var bäst , för att vara med och tävla i Globen. Olikt allt det andra , Martins
verkade väldigt bekant. Lilla pigga Linda, det var ju
tjusigt, men verkade väldigt lik,  Jag ljuger så bra.

Sen har det ju varit Palme, för hela slanten, det
glömmer man väl aldrig. Man skall ju helst inte
skriva om sina åsikter, men han ville för mycket
och ordnade mycket också.
Ja i går var ju Sonen här, så han hjälpte mig med
saker som skulle upp på vinden. Vi åt Kycklingklubbor som smakade bra, samt potatisklyftor i ugnen.  Jag gratulerade honom med
ett par trisslotter, han fyller 58 år i morgon,  vi ger ju aldrig något till varandra
men ett par lotter går ju bra. Joo när vi fyller jämt,
men det är ju inte så ofta, ha,ha vart femte år.

 
Ja i går var det sista programmet på " Så skall det
låta ". De som var bäst i går ,var ju Peter larsson
och Josefin Johansson. Vilka bra sångröster de hade.
Det tänker man ju inte på, hon är ju jätterolig också
det är ju så man känner till henne. Peter sjunger ju eljest i Larz Christers orkester.

Lasse Kroner var ju där och Shirley Clamp
men de liksom kom bort lite tycker jag. Ja inte kom bort, för Sherley tager ju för sig, när hon är med.
Nu skall jag ut i köket och baka vetebullar, samt
steka lite Pannbiff, det får räcka ett tag.
 
Nu får vi se om Kalle kommer tillbaka mer till höste
med detta program.
Karin och Marika är ju två flickor som står sig
och är väldigt duktiga.

1 kommentar:

  1. Såg inte mellot i lördags men Så ska det låta såg jag igår. I morgon får jag skicka ett sms till bror min.
    Ikväll blir det 30 grader i februari på 1:an som jag ser.
    Kram

    SvaraRadera