tisdag 19 januari 2016

Åh så roligt , mitt i allt elände, så skönt


 
Det är knappt man tror sina ögon, vad har hänt?  I går när jag
vaknade såg det ut så här. Så har jag aldrig haft förut, jag trodde
att det regnat och blivit så. Men det var ju frysgrader ute,
alla fönster är ju stängda, mycket märkligt.
 
ETT STORT GRATTIS TILL ER FÖRLOVNING!!!!


 
Det var ju jätteroligt, behövdes något sådant uppe på allt
annat som har varit och är på gång.
TÄNK   VAD ROLIGT DET ÖNSKADE FAKTISKT
JAG, EFTERSOM NI RESTE IVÄG.
ETT STORT LYCKA TILL NU.
Det är väl ingen hemlig förlovning hoppas jag, för nu är det på
pränt, och det kommer att läsas av ca 15 st tror jag.
 

Kan berätta att min balkong är lika isig i dag, det är bara att
vänta på våren.
önskar Mormor med vardagspratet.
kram till alla.



5 kommentarer:

  1. Vad roligt när familjen växer, nu ska jag packa väskan och åka till formexmässan och inandas vår, ha de, kram

    SvaraRadera
  2. Förlovning, gratulerar! Så roligt!
    Och din fönster har fått spetsgardin, nästan!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Så kul med Förlovning! Grattis till paret. ��

    SvaraRadera
  4. Det tror jag inte att det är nu längre :).Så märkligt med balkongen, men det blir nog bättre när det blir mildare.
    Puss och kram

    SvaraRadera
  5. Naturen har förmågan att göra de mest underbara mönster.
    Ditt fönster är ju ett konstverk ingen människa kunde åstadkomma.
    Hoppas du mår bra i vintervädret. Har -8C just nu, men det ska
    bli en aning varmare och SNÖ om några dagar.
    "Mitt" hockeylag vann igen, så nu kan jag sussa gött! Kram

    Ruth i Virginia

    SvaraRadera