onsdag 4 november 2015

Attans också för i går, hur kunde det bliva så fel???

 
God morgon, jag ber om ursäkt för gårdagens blogginlägg. Missuppfattning emellan mig och min son.
Det känns inte roligt när man skriver om något som inte stämmer.
Alltså mitt barnbarn är fortfarande kvar på New Zeeland.
Nu får vi hoppas att det rättat till sig, bara jag får min gröt och kaffe, så har nog jag med glömt gårdagen. det bliver bara detta
just nu. Ha det så bra , någon skrev att jag var tidig med Julmaten
den skall jag ha till mina kära väninnor på vår LILL  JUL  den
17 november. Här finns både skinka , korv, sill och köttbullar.
Ha en trevlig dag, önskar Hajan......


4 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Kikar in och Önskar dej en fin Onsdag
Kram Kathrine

Änglarum sa...

Hej svejs! så det kan bli :)har varit på julmarknad på vägen hem på secondhand det blev en ljusslinga för 15 kr ett fynd säg!!Ha en fin forts på dagen,nu blir det snart mörkt< kram Jessica

Ölandsvindar sa...

Jaha, ännu ett kalas på gång med "flickorna". Trevligt! Man ska ta vara på alla tillfällen. I går var jag verkligen kaffesugen när det började närma sig eftermiddagskaffe men vet du vad jag gjorde? Råkade skuffa till koppen så allt kaffe rann ut över mig, duken, bordet och golvet. Jag hann bara få några små slurkar innan det hände. Tur att jag har så mycket mjölk i så jag inte brände mig. Tur ändå att det inte hände på något kalas utan hemma vid köksbordet.
Kram från klantiga Kerstin

Mamma C sa...

Inte lätt att hänga med i svängarna när hon far runt så dant ;)
Kram på dig