tisdag 3 november 2015

Äntligen, nu är Bali svverkat också, Forsränning minsann !!!

 
 
Började att bli lite orolig i går, men då ringde min son och talade om att nu var De på Bali. Sen för några timmar sen kom bilderna.
Vilket äventyr de tre flickorna är ute på. Det enda som hon var
lite irriterad på är att det blivit lite förkylda. Det tror jag det, det.
Nu måste jag redigera fick bud från sonen, mitt barnbarn är fortfarande kvar i Nya Zeeland. Åker till Bali den 13 november.
Ni får ursäkta mig, Fattade så i går, nu ändrar jag int mer, men rätt skall ju vara rätt.



är ju ett flyttande emellan de olika Kontinenterna , just nu är
de 13 timmar före oss. I alla fall här om, dagen var det så.


Gjorde detta kollage i dag, där jag satt bilderna från Australien,
Nya Zeeland och nu forsränningen också i nya Zeeland. Det skall bli så
roligt att höra henne själv berätta allt detta.
Hennes blogg heter Martina Sjöströms blogg. Det kan jag väl berätta, kan inte tänka mig annat.  I slutet på denna månad
bliver det nog hemkomst igen, tror jag.

Bilden på Martina tog jag veckan innan de stack iväg, så nyfiken
hon var på sin 20 årsdag när vi var där. Och jag min idiot satt
och tänkte, hoppas det inte bliver av. Men , ha,ha där bet jag mig
i tummen. Jag vill inte för allt i världen missunna henne detta
äventyr. Så klokt att ge sig ut på äventyr i hennes ålder.
Nu skall jag kommentera på hennes blogg och berömma henne
för hennes fina texter. Ha en bra dag, jag skall göra ett par
Janssons frestelse, det är snart Lill-Jul, dä är det bra att ha klart.
Hoppas ni godtar att jag ändrar så här, Vi har inte förflyttat oss
ännu till Bali. Jag slår ju alltid upp på google, tyckte inte det
stämde med Rafting i River Valley. Skall meddela sonen att hans morsa ändrat allt nu.  Sov gott, det kommer jag att göra.



 
 

5 kommentarer:

  1. Hej Hajan!
    Så roligt att du har läst mitt Irlandsinlägg och att du tycker om musiken.
    Stor kram till dig och må så gott!
    Inga

    SvaraRadera
  2. Ja vilket äventyr för ditt barnbarn. Klart ungdomarna ska passa på! Fast det är klart att vi mammor osv oroar oss, det hör väl till när man har barn och barnbarn. Men det måste går ju bra!
    Gör du Jansson redan, du är då en riktig inspiration du Hajan!

    SvaraRadera
  3. Vilken resa hon gör vår lilla Martina.
    Kramis

    SvaraRadera
  4. New Zeeland not Bali ........... Ännu , men snart !!
    Jansson låter ju inte helt fel , tänk att snart är det Jul igen Då kommer Tomten !!

    Ha dä Mor Syns på Söndag / Sönen !!

    SvaraRadera
  5. Tänkte väl det, när jag såg forsen, att det måste vara Nya Zealand.
    Har haft turen att ha besökt både Bali och NZ. Kul att flickorna tar
    tillfället i akt att uppleva "rysande" saker. :)

    Jag älskar Janssons men kan inte hitta riktiga svenska ansjovisar här,
    tyvärr. Har försökt andra konserver, men det blir inte det samma utan
    Fyrtornets. Kul med Lill-Jul!!!

    Ruth i Virginia

    SvaraRadera