måndag 26 oktober 2015

Heja IFK Norrköping ,men än är det inte klart. ,vi får se

Enligt min son, så var det en jättefin match på Parken i går. Men
vi vet ju inte än, men i mina ögon så har De varit på topp hela tiden.
Det var 16,125 st besökare där.
 
Tänk att det måste vara så mycket annat som förstör den här
glädjen. Jag ser bara allt det andra med flyktingströmmen som är på väg till Sverige. Just nu är min dotter och måg ute på vägarna, för
att komma till Skafsta för vidare färd till Spanien.
Sonen bor i deras hus så länge. Så tidigt alla plan avgår.
Mitt barnbarn är på Nya Zeeland nu, underbart vackert enligt
Martina. Men kallare än i Australien. I Sydney bodde de dåligt,
inte alls så fräscht .
 
Nu har Ljungen fått fart i min hink, Kan också tala om att mina
fyra Amaryllis har verkligen rätat ut sig.
Kommer Ni ihåg hur de låg på bordet förut , men enligt mågen skall jag inte vattna dem ännu på en vecka.
 Jag gör som han säger, för det där med blommor är han bäst på.
Det får räcka för i dag, och jag hurrar för mitt IFK ,
 

1 kommentar:

Mamma C sa...

Tror inte du behöver vattna dom överhuvudtaget. Do står ju i mossa och så länge mossan är fuktig är löken nöjd.
Puss o kram