fredag 30 oktober 2015

Adrenalinkickar så det räcker,det tror jag inte


Ett överlyckligt barnbarn till mig, som slänger sig ut i rymden med
en lots ( tack gode Gud för det). Vilka tjejer och vilka äventyr.
Skydiving Taupo, heter detta.

Det är ju i Nya Zeeland detta händer, så som hon väntat på detta.

Jag tänkte ju, hoppas det inte bliver av.
 
Här är hennes kompisar som också hoppade samma dag.
Oh det är underbart med sådana här Adrenalinkickar, enligt
Martina.

Åh så lycklig hon är här på denna bild. Det fanns ju inte på min
karta när jag var ung, inte pengar heller. När jag var lika gammal
då var jag nygift, det var också mitt lilla äventyr.
Det räckte länge, Jag sitter och väntar på min son som skall
skjutsa mig till vår Minneslund, det är ju en sådan helg.
Så detta får bliva ett litet mellanstick, vill så gärna visa Er också.
Ha en bra dag önskar Hajan.


2 kommentarer:

Blommiga Rutan sa...

Hej!

Tack för din kommentar hos mig.
Huuuu, det där skulle jag aldrig våga mig på, inte när jag var ung heller.
Förstår att du hoppades att det inte skulle bli av, ser livsfarligt ut! Tur att det gick bra.

Fin Alla helgona helg till dig
Kramar Anncathrine

Nette Cecilia sa...

Oj ,vilka äventyr dom har för sig nu för tiden .Det var ju inte ens att tänka på vid vår uppväxt heller då var det fattiga tider i vårt land fast dom säger att det är det nu också men ,men , alla södernresor vad kostar dom, och alla far ,förutom jag förstås det ligger inte i mitt intresse att ligga och sola och bada .Du ska ha en bra helg ,kramen Nette