onsdag 5 augusti 2015

Det tager lite emot, måste få mera lust, var köper man den

Det är inte bra när man tappat lusten, vem sjutton tog min lust
får väl försöka taga nya tag. Ni vet nog hur det känns, det är
så mycket man vill. Men så kommer man helt enkelt inte sig för,
hittade denna bild ,ja jäklar nu gäller det.

I går hade jag städning, då känns det så här , man bliver liksom lite överflödig.
Jag känner mig så bortskämd, så det är inte klokt.

Hajan var kvar i sängen, så vet vi var Du är.
 
 
I dag fick jag lust att bjuda mina grannar på lite förmiddagsfika
Skulle ha bjudit i går men då passade det inte dem. Så kan det ju vara,
Nu är det ju städat överallt, jag tycker så mycket om mina
töser,lika mycket alle sammans emellan 20-60 år.
Tror att jag hamnat i ett bra distrikt, hört att det är lite sämre i
staden.

I dag gick det sista på Kladdkakan, de tyckte det passade så bra
med Smultronglassen till. De frågade också om jag annonserat om
min cykel jag vann på Postkoden, den var till salu på "Blocket "
för 3000:- , nej det har jag inte gjort, samma fråga igår av en på Hemtjänsten. Det var nog många inne i Norrköping som vunnit.
Nej mitt barnbarn ville ha cykeln för eget bruk. Som väl är.
Smsade De nära och kära  till mig  i går kväll allt toppen med Havsbad och gott grillat i går kväll. Till och med Lite Poolbad i går afton.   Tack till Evan för bilderna jag lånat.
Det ju mumma att vara med Morfar och Mormor.
Nu fick ni lite nytt i alla fall. Kram till alla från Hajan.

4 kommentarer:

  1. Ja just det ja den där lusten vet jag inte var man ska köpa,
    kanske på nätet där man handlar allt möjligt nu förtiden.
    Kanske kan man handla ett kilo lust där när man behöver.
    Nu har vi kommit hem från vår landsflykt som varade 22 dagar.
    Nog den bästa resan vi gjort.
    Vi har njutit som två lyckliga dårar.

    Idag har jag städat bobilen och tvättat 3 maskiner med skitiga kläder, det blir lite bristvara på trosor och kalsonger.
    Rantafar sa att han nog hade kunnat vända sina kallingar ut å in å fram å tillbaka, alltså fyra gånger....
    hahahahaha...
    det hade nog blivit brunt både fram å bak....

    Tjingelingen från Rantamor.

    SvaraRadera
  2. Så mycket fart och fläkt hos dig med många gäster .Gott att äta också men det ska man göra ,kram Nette

    SvaraRadera
  3. Tack tack för dina fina kommentarer roligt att du gillar mina inlägg <3 så rart du beskriver dina hemtjänstflickor,de kan nog vara glada som får gå till Hajan :) må så gott kram Jessica

    SvaraRadera
  4. Det var en fin cykel, så roligt att
    barnbarnet ville ha den. Och så snäll
    du är som bjuder grannarna på fika,
    du är en sån granne man gärna skulle
    vilja ha.
    Kramar/AM

    SvaraRadera