lördag 25 juli 2015

Tack Rickard Olsson för dina härliga lördagar igen


Du bliver bara bättre, och bättre. Äntligen härliga lördagar igen.
Ikväll också fick Du ihop en fullpoängare, vi saknar ditt program
varje vardag med. Men allt detta måste Du ju redan veta.
Vilka bra gäster med, just dom man tycker så mycket om. Lena
Andersson det skall ju vara Du som hittar dem igen.
 Nu måste vi få bli påminda så vi inte missar nya skivan med Lena.
Jag kan ju inte upprepa allt som hände i kväll, ha, ha då kan Ni lika
gärna se om det på Svt play.
I morgon skall jag få träffa alla dessa barn och barnbarn. Det saknas 2 st här Födelsedagsbarnet som fyller 27 år i morgon.
Han vill fira det hemma hos min dotter och måg. Ha,ha han vill fira
där, där han bor är det en trapp upp, som en del gäster inte klarar.
Det kan nog vara mig han har tänkt på.

Här saknas också Martina som jag inte sett på länge.


Lekte lite i dag och satt ihop bilder, hi,hi lag lekte så pass så
två st, försvann precis, men det är ju inte något ovanligt, när det gäller mig. Vi skall försöka att träffas igen vår lilla " junta "
en av oss fyller 85 år nu i Augusti. Då åker jag Färdtjänst in till Norrköping.

Så här har det banne mig varit nästan hela dagen, det
har blåst också, men det visste vi ju om.
 

Avslutar mitt in lägg i dag med varma och "goa " hälsningar
till Tummelisa, och Ruth i Virginia. Bliver så glad över edra
små inlägg, tror vi säkert skulle ha mycket att prata om.
Ilse i Mölndal det kommer snart ett mail från mig.
Nu säger jag som Evans fina bild God natt Till Er.

3 kommentarer:

Anonym sa...

God natt härifrån! En härlig ljum kväll
med halvmåne. Löfte om speciell frukost
i morron av dottern.
Livet är bättre än jag hade tänkt mej vid mina 87 år!

Ruth i Virginia
/Tack för dina fina ord/

Skärgårdsbilder från Oskarshamn sa...

- Halloj i Peking.
- Hoppas ni får en riktigt fin dag med barn
och barnbarn. Måste vara underbart att se dom växa upp.
- Ha en fin avslutning på veckan !
Hälsar Henning och Blondin-Ida.....:o)

Snäckskalsdalen. sa...

Hoppas det blev en riktigt bra dag!
Och Rikard Olsson är bra!
Agneta kram