fredag 3 juli 2015

Min härliga fredag , man tackar och bugar


Jag, säger precis som gaphalsen på bilden. Jag
önskar alla härliga bad, antingen utomhus eller inomhus, det spelar ingen roll. Är det något man inte gillar , så kan man vända baken till.
Men en bra sommar önskar jag i alla fall.
I dag började en sommar på sätt och vis, semestrarna ,har liksom redan börjat. Men min läro-
tid började lite i dag. Jag har lärt mig att lägga text
på plåtarna.
Åh, vad bra jag förstod vad min dotter sa. Men riktigt
bra hade jag nog inte lyssnat. För icke sa Nicke det

blev ingen text, när jag satt själv där.


Här skulle det stå " MUMS FILIPBABBA " men var
inte oroliga det kommer så småningom.
I dag när dottern kom, så hade hon herrsällskap
Hon var hundvakt, medan Matte och Husse var ute
på sjön med lilla Axel. På bilderna försvann min dotter, ca 5 minuter, då trodde nog hundkraken att
hon också skulle försvinna. Blombuketten hade tösen med sig till mig, jag älskar blandade blommor.
Min middag i dag blev Kåldolmar, lingon och saltgurka.  Visst är det skönt med en frys, det var 8 st i burken, det kunde jag ju inte äta upp i dag.
Men fyra smällde jag i mig, de var gjorda på Spetskål. Nu är klockan 17,05 så nu skall jag till Almedalen på Gotland. Hej då, vi ses snart igen
säger HAJAN.

2 kommentarer:

  1. Du ser, det var rätt maträtt i burken från frysen. Jag får ta det lite långsammare nästa gång med textgenomgången.
    Puss o kram

    SvaraRadera
  2. Kåldolmar med spetskål är bland det
    godaste som finns. Och så fina collage
    du gör, texten fixar du snart.
    Ha en bra söndag
    Kramar/AM

    SvaraRadera