lördag 16 maj 2015

Underbart med lets `dance tack Arja och Tobias





Vilken härlig fredags kväll. Man känner samma sak denna gång,
fast det gått så många år. Ni är ett perfekt danspar, jaa jag vet att
alla gör så gott De kan. Jag njöt hela tiden av Er dans.

Hittade denna gamla bild på Google från förra omgången.
Jag tycker den år så vacker. Jag fyller år fortfarande, det dyker
upp presentkort till både Maxi och Coop, de vet vad jag behöver.
Har väl berättat lite hur jag har det just nu.
ha,ha köpt dig en blomma, nej jag skall köpa Biffstek, och lite extragott att äta. Blommor har jag, Perlagoner också.





De första som åkte ut i går kväll. Anton Hysen är kvar
och kommer nog att tävla om den fina skon.
Hans danspartner Sigrid är ju så duktig.
Den första dec, fyller Arja 71 år, svårt att fatta tycker jag,





Nu får Ni lyssna på Arja och höra på "Jag vill tacka livet "
De dansade underbart till denna, Arja och Tobias
Maria Montasani var i publiken med sina döttrar. hon var och
tittade på Kristjans dans ?? Nu skall jag fixa till lite mat till mig
, kan Ni gissa, det är klart ni kan, här bliver det
 Ugnstekt lax och kokt potatis. Kvällen får Lars Kroner,
med sin femteklass härligt, hälsar Hajan.






5 kommentarer:

Änglarum sa...

Hej Hajan! tittar in för att önska dig en fin kväll och fortsättning på helgen..här blir det nog någon hyrfilm,sonen önskade det,Ja du kan tro vi såg många veteranare i dag så fina!!!kram Jessica

Mamma C sa...

Här blir det serietittande efter badtunnan. Igår åkte rättpersoner ur Let's Dance tycker jag.
Kram på dig

Nette Cecilia sa...

Visst är dom duktiga alla dansare.Anton är nog den bästa som någon gång varit med .Jag sitter nu för första gången ute vid sommarstugan ,vi ska övernatta här ,lite kallt ute men vackert med sol ,kanske orkar jag vara uppe till solen går ner,kramen Nette

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis i efterskott kära Hajan, såg att du blev rejält firad. Och det är roligt och titta på Lets dance, så otroligt duktiga.
Kramar/AM

Tummelisa sa...

Grattis i efterskott! Har inte tittat på let´s dance här, vi är två som ska se på TV, och mannen gillar inte dansprogram....
Här har vi haft långhelg, även fredagen ledig. Det har varit så skönt, men i morgon är det arbetsdags igen. Idag ska man väl se Mästarnas mästare, och även det norska Frikänd. Tycker båda programmen är ganska bra.
Vi saknar vår son med familj som nu bor i USA, men de kommer hem i slutet på juni.
Du kan vara glad som har Dina fina barn nära Dig.
Ha en fortsatt trevlig söndag!
Kram Tummelisa