lördag 25 april 2015

Nu är alla glada, Ingemar fick sin sko, det var ju tur ???





Ja nu är det över, men det känns lite
konstigt, skönt att han fick sin sko. Jag missunnar inte honom den.
Nej det var ju ett stort steg för honom, som nästan var lite
folkskygg förut. Men det skulle ha funnit 2 skor i går. Marie var ju
strålande tillsammans med Kristjan-
Men en stor eloge till TV 4 och Helenius vilken kille, så rolig han är.Det var verkligen underhållning, att han orkar vara med överallt.

Tycker låten passar bra i dag, Eller hur Jag blev glad när Stig Strand var med på att sjunga den i går kväll.
 
 
 
Nu blev lill tösen jätteglad , hon ville ju ha pappas fina sko.
Läste han var glad över att ha träffat Cissi, jaa det är ju flera
före honom som blivit glad för det också. Duktig tjej det var ju fjärde gången hon var med och vann.
Nu ett par svar till Ruth i Virginia , nej lilla du här finns ingen
öppen spisel. 61 kvm lägenhet bor jag i.  Hörnskåpet är
Danskt, det älskar jag.  Men då var det rött , det är jag som målat
om det, och målat dit blommorna på det.
Lilla vän ställ undan din cykel det är ju livsfarligt ,du kunde ju ha dött på kuppen
 
 
 
 
 
Hittade dessa på Google det skall vara Caps eller vad de heter.
Nu skall jag inta min frukost, det skall smaka nu.
hoppas alla är nöjda och hoppas ni får en bra dag.
Smaken är som baken tu delad.
 

6 kommentarer:

Eva i Dalarna sa...

Jag blev såå glad när Ingemar vann. Han har funnits i mitt hjärta sen slalomtiden. Och även om Marie dansade bättre så var han ändå den som utvecklats bäst, han kunde ju inte alls dansa innan medan hon väl ändå hade grunden.
Sången - helt perfekt i dag Hajan! Hade den på skiva i tonåren och jag kan texten än idag....☺

Gunillasljusglimtar sa...

Härlig sång! Ja jag hejjade på Ingemar för att han blivit såå bra på dessa veckor! Naturligtvis var ju Marie jättebra också!Jaa visst är Davidhelt otroligt bra:)
Nu du Hajan är det bara finliret kvar här sen åker jag till Landvetter i eftermiddag,såå kul! Kram på dig ♥Gunilla

G:a Affären sa...

Jaha då fick jag veta det, själv har jag inte följt Lets Dance i år. Ingemar är nog en van vinnare, nu kanske dans blivit hans nya grej!

Trevlig helg!
Kramar /Cia

Nette Cecilia sa...

Jag tycker ju synd om bästa dansare ,även om Ingemar inte alls kunde dansa när han började ,så kunde ju inte Marie dom där danserna heller .Även om han är en hyvens kille så kan man ju inte rösta på honom för det ,men smaken är ju delad ,hoppas du haft en fin dag ,Nette

Mamma C sa...

Jag tyckte det var bedrövligt hur vi svenska folket röstar. Visst har han släppt på sig själv sedan programmet börjat. Men det är ju dansen man ska se till.
Kram

Anonym sa...

Du har absolut rätt - det är Washington Capitals på bilden. I kväll gäller det.
Förlust betyder att säsongen är över för the Caps. Håll tummarna, men det kanske blir lite svårt eftersom matchen startar 19:30 här. Lägger till 6 timmar, så kan jag räkna ut, att du säkerligen sussar gott.

Ruth i Virginia