fredag 17 april 2015

Hon kommer med soldsken till mig.......

  

I dag skulle min dotter komma och hjälpa mig få hem lite varor, sen tager jag resten på måndag
Den 21/4 skall ju grannen komma på Sill och potatis, fick ju ändra datumet tack vare jobbarna.
Skulle inte förvåna mig om jag får ändra en gång till  man vill ju få det gjort också..
.

 
Att jag valde Östen, med solskens biten, var att Cajsa
var så trött på att det ingen sol var , du kommer
ju som ett solsken sade jag.
Hon hade köpt frallor och så hade vi prästost och skinka på.
Jag hade kokt ägg sade jag, men de tager jag väl själv i kväll
M
Min dotter vill inte vara med på bild. det hjälper inte hur man bönar
och ber. Hon har ju haft sin blogg många år längre än vad jag haft
men då får det väl vara, som hon vill då. Men när hon stod
och diskade, knäppte jag ett bakifrån. Det får hon se i kväll
när hon skall kommentera.
Jaa, här har det inte blivit något bredband ännu, de skulle komma
tillbaka senare.
Ber om ursäkt för musiken  , det blev visst en hel del med
låtar det var bara den första jag ville ha med. Tydligen
läste jag inte färdigt på presentationen, men det är ju bara att
Ni stänger av. Jag med tyckte det blev lite jobbigt.
kram från Hajan .
Nu skall jag göra mina räkningar så jag får iväg dem i morgon,
det är bara att betala och se glad ut.

2 kommentarer:

Eva i Dalarna sa...

Hahaha du är för rolig Hajan! Blir kul att se vad din dotter tycker om ditt fotograferande av hennes baksida.
En trevlig helg önskar jag dig.

Mamma C sa...

Tack för en trevlig och tjattrande förmiddag. Jag körde en sväng med snabeldraken nr jag kom hem. Sedan satt jag mig och letade fåglar till din header. Hoppas du blev nöjd och belåten. Puss och kram nu ska vi snart äta är. Ha en bra fredagskväll. Och jag fastnade visst på ett kort i alla fall. :)