söndag 12 april 2015

Det är med sorg i mitt hjärta, jag skriver detta.


Detta är bara ett par rader angående vår Bloggvän
Maj Berggren som tyvärr gått ur tiden den 13/3-15.
Maj och jag har varit lika länge i denna bloggvärd.
Vi kunde tala om så mycket med varandra , vi mailade till varandra också.
Jag har verkligen saknat dig, men nästan förstått
detta. Ibland känner man på sig saker och ting.
Kommer aldrig att glömma dig lilla vän.
Jag visste ju om din sjukdom, så är det med livet
en sista kram från Hajan.

10 kommentarer:

Rantamor sa...

Så lessamt och tråkigt.
Kram till dig.

Tjingelingen från Rantamor.

Änglarum sa...

Nä vad sorgligt!! tänkte faktiskt på Maj i dag,vi var sådana bloggvänner som hälsade på varandras bloggar fåtal ggr,men konstigt nog tänkte jag på henne just idag <3 livet är bra underligt..kram på dig Hajan från Jessica

Anki sa...

Jag såg det just... såå sorgligt. Vi brukade också besöka varandras bloggar då och då och jag funderade för bara någon vecka sedan på att det var länge sedan hon uppdaterade...
Kram

Tummelisa sa...

Har också tänkt på henne, så sorgligt! Kram till Dig Hajan! Man vet inte mycket om vad som väntar, och tur är väl det kanske.
Försök ha en bra vecka i alla fall.
Varm kram Tummelisa

n o r d i n g å r d e n sa...

Beklagar din väns bortgång Hajan! Livet är onekligen tufft.. du skriver så rakt och öppenhjärtligt på din blogg, jag är ju däremot inte privat alls som du kanske sett men motgångar finns det gott om i mitt liv också, då hjälper det mej att blogga om livets skönheter... du har gott om guldkorn i ditt liv ser jag, fin stor familj och förmåga att njuta av livets goda, såsom den goda pastan nedan och ett glas öl!!!Vilken fin balkong du har och dina bullar går inte av för hackor!!! Hoppas din vår blir bra fortsättningsvis!

Stolpås Gård sa...

Så sorgligt och så livet...på gott och ont!
Kanske är det tur att vi inget vet i förväg?!
En stor varm kram till dig och dina fina och kloka inlägg som jag tycker så mycket om att läsa.
Önskar dig en fin vecka,
Sussi på Stolpås

Fågel Blå sa...

Åhhh så tråkigt för dej, Beklagar sorgen förstår din saknad!
Önskar dej en fIn Vår I alla fall trots allt,
Kramar Kathrine

Eva i Dalarna sa...

Kram till dig Hajan!

Blommiga Rutan sa...

Hej!

Ja, läste det också idag. Så ledsen jag blev,man har ju som du säger känt på sig att det säkert var så att hon var sjuk när bloggen tystnade, men inte att hon skulle gå bort. Så tråkigt, hon som gladdes så åt sitt lilla barnbarn Sofie, så sorgligt att hon inte får se henne växa upp. Vi fick barnbarn nästan samtidigt och jag skickade en liten kanin till Maj som hon flera gånger berättade att lilla Sofie lekte med när hon kom på besök.
Ja, det här var verkligen ledsamt att läsa.

Kramar från Anncathrine

Äppelblom sa...

Kära Hajan!
Jag gick in på Majs blogg för en stund sedan och fick se det sorgliga beskedet. Jag har haft mina aningar eftersom hon alltid skrev så troget i bloggen.
Vi minns henne med glädje för hon var alltid så positiv.
Stor varm kram till dig!
Inga